Collectiefoto 2016-2017 !!!

dat is pas masa explosief pellen snijden laurierblaadjes wat lekker kruidjes erbij vlees erbij hachee !

mijn collectie cipolla's...

groenvries_uien3.jpg

Kan dat kwaad dan? Heb dit ook gedaan met 1 doos omdat ik de kooi er niet af kreeg:shocked:

Nee hoor, soms heb ik ze ook zo in de bunker zien liggen. Maar het is handiger om ze gewoon rechtop te houden natuurlijk. Bombettes zullen niet zo snel eruit vallen ofzo.

Kan dat kwaad dan? Heb dit ook gedaan met 1 doos omdat ik de kooi er niet af kreeg:shocked:

Tuurlijk niet, de mortieren zitten goed vast in de tubes. Het is vaak meer bijgeloof dan evidence-based. Zulke mensen liggen denk ik ook wakker als de containers een beetje schudden op de boot van China :bonk:

Nee idd, maar door de reactie van Ruben ging ik een beetje twijfelen:P Had hem voor de zekerheid nog zachtjes laten stuiteren;)

moet alles nog van de memorycard halen heb 5 karretjes zelf wel netjes teruggebracht krijg ik nog mot met een vervelende ome agent, dit is karretje 1 de 200grams etc dan 1 kar met 500gram cakes 2 karretjes met mooie combinatie boxen dan nog een kar met allemaal doormekaar. foto's
komen
SAM_1387.jpg

Hele jaar niet op het forum gekeken. Maar vandaag begon het toch weer te kriebelen dus toch maar een klein beetje gehaald.:)
(+ nog voor +/- 1000,- aan vuurwerk gekocht door de kroeg waar we met vriendengroep zijn).
Iemand trouwens enig idee hoe je het beste de nitraat mat kan doorverbinden? Kreeg zo snel geen klik systeem gevonden.. :frusty:
20161230_223200.jpg

IMG_2456.jpg
Vandaag ook mijn spullen opgehaald, zeer tevreden mee :D Cruel traction wordt mn eerste doorlontbox ooit. Hopen dat het goed gaat komen!

Hele jaar niet op het forum gekeken. Maar vandaag begon het toch weer te kriebelen dus toch maar een klein beetje gehaald.:)
(+ nog voor +/- 1000,- aan vuurwerk gekocht door de kroeg waar we met vriendengroep zijn).
Iemand trouwens enig idee hoe je het beste de nitraat mat kan doorverbinden? Kreeg zo snel geen klik systeem gevonden.. :frusty:
]

Uiteinden over elkaar heen leggen en dan met ducktape eromheen wikkelen. Vervolgens gewoon een dikke rol van maken. Bij mij was dit idee bij 100.000 klapper niet gelukt. Komt ook doordat er veel verschil in dikte tussen de knallers zit. Plus zaten ze ook niet in papier verpakt. Succes.

IMG_20161230_232841.jpgIMG-20161230-WA0009.jpgIMG_20161230_081419.jpgIMG_20161230_075428.jpg

Het is ook weer binnen dit jaar :) kon het niet laten om wat sfeerfoto's erbij te gooien. Vannochtend in het donker vertrokken met de top 2000 op

Mooi hoor mannen. Geniet er morgen van en laat ons vooral ook in januari genieten van de vele filmpjes ;)

Back
Bovenaan