Brocade box ondersteboven... Zo jammer!
Kan dat kwaad dan? Heb dit ook gedaan met 1 doos omdat ik de kooi er niet af kreeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Brocade box ondersteboven... Zo jammer!
Die big 19 zitten er daar 6 in? Of ook 12?
mijn collectie cipolla's...
![]()
Kan dat kwaad dan? Heb dit ook gedaan met 1 doos omdat ik de kooi er niet af kreeg![]()
Kan dat kwaad dan? Heb dit ook gedaan met 1 doos omdat ik de kooi er niet af kreeg![]()
Mijn collectie van dit jaar.
Vorig jaar leek het meer, maar dit jaar heb ik wat meer cakeboxen.
Bekijk bijlage 31388
Bekijk bijlage 31389
Bekijk bijlage 31390
Bekijk bijlage 31391
moet alles nog van de memorycard halen heb 5 karretjes zelf wel netjes teruggebracht krijg ik nog mot met een vervelende ome agent, dit is karretje 1 de 200grams etc dan 1 kar met 500gram cakes 2 karretjes met mooie combinatie boxen dan nog een kar met allemaal doormekaar. foto's
komen
Bekijk bijlage 31393
Mooi! Zie ik daar die noodsignalen liggen zijn die vet? Ik kwam ze ook tegen en wilde wat van rookbommen of heb je ze zomaar?
Hele jaar niet op het forum gekeken. Maar vandaag begon het toch weer te kriebelen dus toch maar een klein beetje gehaald.
(+ nog voor +/- 1000,- aan vuurwerk gekocht door de kroeg waar we met vriendengroep zijn).
Iemand trouwens enig idee hoe je het beste de nitraat mat kan doorverbinden? Kreeg zo snel geen klik systeem gevonden..
]