Collectiefoto 2016-2017 !!!

Leuk om alle foto's weer voorbij te zien komen :D

Dit is het bij mij geworden dit jaar.

Edit: foto is van de muur gevallen helaas :bye:

Laatst bewerkt:
IMG_20161230_144650.jpg

Even langs de Lidl gegaan en een paar mooie dingetjes meegenomen. Black ice was jammer genoeg niet op voorraad toen ik er was.

Het is een kennis van mij 😂Dus weet precies wat er gebeurd is en wat er was

Hij kreeg alleen boete voor te veel consumenten vuurwerk ... boete hoogte krijgt die nog via post te horen agent had het over 1500/2000 euro

En ongeveer 3000 euro aan vuurwerk weg..

Had ook veel slechter voor hem kunnen lopen.

Gewoon dikke peg gehad . Maar dat is het risico die je neemt

Ja maar dan heeft iemand hem gevolgt of iemand een tip gegeven. Maar eigenlijk ook niet slim om alles 1 1x te halen en zoals ik zie heeft hij ritje duitsland en belgie gehad... 3000? Vuurwerk lijkt mij iets aan de hoge kant of mis ik de helft. Buiten dat blijft het natuurlijk klote :(

Geweldig..iedereen heeft het twee keer druk met deze hobby....eerst uitstallen in huis en ervan genieten als de kerstboom (en fotos maken) en daarna lekker stoken....ha.ha..dank voor alle mooie fotos...

Misschien beter om een apart reactie topic en foto topic te maken zoals vroegah wordt een aardige
zooi hier zo. :p

Nou, nu kun je op de foto zelf reageren zonder heen en weer te moeten switchen....dit is het handigst lijkt me maar dat is aan de mods! :)

Vuurwerk 2016.jpg Dit is het vuurwerk van mij en mijn vriend. Dit is de eerste keer dat ik zelf vuurwerk heb gekocht dus ik ben benieuwd. :) Vergeten om het aldi en lidl vuurwerk erop te zetten etc. dat ligt nog in de houten kist. Ik heb er zin in, iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst.

Dat geen verkeerde eerste collectie zeg, daar zitten een hoop toppers tussen! Veel plezier met stoken (en met je nieuwe verslaving ;) )

☆Sterrenlicht☆;859249 zei:
Bekijk bijlage 31369 Dit is het vuurwerk van mij en mijn vriend. Dit is de eerste keer dat ik zelf vuurwerk heb gekocht dus ik ben benieuwd. :) Vergeten om het aldi en lidl vuurwerk erop te zetten etc. dat ligt nog in de houten kist. Ik heb er zin in, iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst.

Back
Bovenaan