bonbridge1
VWC lid
Ik had eerder het idee dat ze er zo in de bunker bijzaten 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had eerder het idee dat ze er zo in de bunker bijzaten![]()
Weet iemand toevallig hoe de situatie vandaag is? Ik moet namelijk om 16:30 mijn bestelling hier nog ophalen maar ik zie er behoorlijk tegenop
Hoe laat was dat Las Vegas?
Ik kom volgend jaar gewoon weer terug als klant. Kreeg een belletje dat de Hoax & Insomnia binnen was. De Scar en Venom worden niet meer geleverd. Mocht in de winkel vervangers komen uitzoeken. Heb de Ne Zha's Fury mee gekregen als vervanger. In mijn ogen een hele waardige vervanger (was sowieso al benieuwd naar deze lijn). Nog even lekker staan babbelen in de winkel. Gaat volgend jaar wel het één en ander veranderen ivm de ophaalblokken begreep ik. Maar dit zullen ze ongetwijfeld zelf nog wel naar buiten brengen. Het was in ieder geval de service die ik al jaren gewend ben bij Haokan, dus hier gewoon een tevreden klant!
Dat is zeker een leuke vervanger, die tribal lijn cakeboxen zijn best leuk.
Ik zou alleen wel iedereen in de buurt goed afstand laten houden, want bij mij ontplofte een van de tubes. Op de grond zijn de boeketten behoorlijk groot kan ik je vertellen![]()