HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry hoor maar gezien de situatie vandaag bij Haokan Pijnacker maak ik speciaal een account aan. Na gisteren teleurgesteld te zijn in de lange wachttijd en bizarre situatie, vraag ik mij nu vooral af waar de medewerkers en met name de betrokken leidinggevende het lef vandaan halen om zo met de klanten om te gaan. Heb niks gemerkt van acties om de boel te sussen, klanten te helpen en de situatie te deescaleren. Met als dieptepunt een ordinaire schreeuwpartij met klanten. Waar zijn de acties geweest om in alle zeilen bij te zetten om in ALLE filialen de boel draaiende te krijgen. Gebruik je facebookpagina, stuur een busje met medewerkers naar Pijnacker, regel eten en drinken in notabene de eetzaak naast je, weet ik wat. Wat de reden ook is geweest voor de problemen, als klant wil je op zijn minst zicht op oplossingen.

Ik had 6,5 uur vertraging gisteren.

Ik weet niet of er nog veel freaks vandaag moeten maar veel succes gewenst!

Fijne jaarwisseling allemaal!

Gister geweest. Om 12:00-12-15 kon ik mijn bestelling halen en was er om 11:30. Eerst even rustig in de winkel gekeken en toen naar beneden. De eerste freaks waarschuwden al over lange wachttijden. Personeel liep met een stapel bonnen waar je u tegen zegt. Ik kreeg te horen dat ik beter over twee uur terug kon komen. Dus maar even naar de Rijswijkse gereden, waar het ook super druk was. Binnen 5 minuten weer buiten met bestelling!
Later terug naar Haokan, zie ik nog steeds dezelfde mensen staan en er is niks veranderd. Direct naar boven en geld terug gevraagd. Heb een ondertekende bon waarop staat dat ik op 2 januari m'n geld krijg.
Wat een mare ervaring. Er komt totaal geen uitleg o.i.d. Wel gezellig met wat mede-freaks staan praten.

Ik heb mijn geld maar bij een andere winkel uitgegeven. Leuke sfeer en mooie producten daar. Moest even op mijn immortal gold wachten en kreeg koffie en achteraf nog een gratis
Cake omdat het 30 min duurde..... topzaak!

Geen Haokan meer voor mij, al te vaak problemen gehad!

Ik heb Jo maar even gebeld net. De oorzaak ligt in veel factoren, van de eerder genoemde mist tot (verkeerde?) instructies en de in het heetst van de strijd verkeerde keuzes (de manier van lijsten afwerken denk ik dan meteen aan).

Jo baalt er ook van (terecht). Voor mijn verkeerde Sick Six box is in ieder geval een oplossing gekomen. Mijn vertrouwen in Haokan is weer ietsiepietsie toegenomen. Jo kan/ durft met oplossingen te komen gelukkig, waar dat gisteren uitbleef. Voor de mensen die dingen missen; geef Jo even een belletje, dat werkt denk ik sneller dan een mailtje (daar zal hij wel helemaal onder bedolven zijn).

Misschien volgende keer Jo in Pijnacker neerzetten en Albert (?) in Oisterwijk? Dan heeft de grote baas de drukste/ moeilijkste locatie onder zijn hoede en kan er direct ingespeeld worden op ongeplande veranderingen.

Weet iemand toevallig hoe de situatie vandaag is? Ik moet namelijk om 16:30 mijn bestelling hier nog ophalen maar ik zie er behoorlijk tegenop

Terug uit Pijnacker, was redelijk rustig. Stond binnen 10 minuten weer buiten. Had wel te doen met het personeel, ze zagen eruit als een hert die in de koplampen staart. Helaas waren de Venom, Scar en Hoax & Insomnia er niet. Deze zaten nog ergens in een busje dat er vanochtend had moeten zijn. Kon drie dingen kiezen, geld terug, vervangende producten of hun laten bellen als de levering er is in de hoop dat er dan genoeg is. Heb maar voor het laatste gekozen want woon toch op 15min rijden. Vond het wel opvallend dat het heel goed te merken is als klant dat het gewoon niet loopt, snap dat het lastig is voor het personeel. Maar het lijkt mij toch zaak dat je zoveel mogelijk uitstraalt dat alles onder controle is. Dat geeft je klant in ieder geval wat meer vertrouwen dat het allemaal goed komt.

Als het vandaag wel redelijk normaal loopt, zou je denken dat alle grote bestellingen gisteren zijn afgehaald. Misschien zou een freaks nacht volgend jaar uitkomst kunnen bieden. Dan zijn de grootste bestellingen iig afgehandeld.

Vandaag was het tegen overgetelde van gister. Ik kwam binnen lopen en 1 minuut later liep ik weer weg. Zonder een sorry of 1 of ander excuus, gister 2 x voor jan met de korte achternaam heen en weer gereden. Gelukkig heb ik wel alles geleverd gekregen..ik had ´´geluk´´ dat de junk net was geleverd :bye:

Nooit meer haokan dit sloeg gewoon allemaal helemaal nergens op.

Ik kom volgend jaar gewoon weer terug als klant. Kreeg een belletje dat de Hoax & Insomnia binnen was. De Scar en Venom worden niet meer geleverd. Mocht in de winkel vervangers komen uitzoeken. Heb de Ne Zha's Fury mee gekregen als vervanger. In mijn ogen een hele waardige vervanger (was sowieso al benieuwd naar deze lijn). Nog even lekker staan babbelen in de winkel. Gaat volgend jaar wel het één en ander veranderen ivm de ophaalblokken begreep ik. Maar dit zullen ze ongetwijfeld zelf nog wel naar buiten brengen. Het was in ieder geval de service die ik al jaren gewend ben bij Haokan, dus hier gewoon een tevreden klant!

Ik kom volgend jaar gewoon weer terug als klant. Kreeg een belletje dat de Hoax & Insomnia binnen was. De Scar en Venom worden niet meer geleverd. Mocht in de winkel vervangers komen uitzoeken. Heb de Ne Zha's Fury mee gekregen als vervanger. In mijn ogen een hele waardige vervanger (was sowieso al benieuwd naar deze lijn). Nog even lekker staan babbelen in de winkel. Gaat volgend jaar wel het één en ander veranderen ivm de ophaalblokken begreep ik. Maar dit zullen ze ongetwijfeld zelf nog wel naar buiten brengen. Het was in ieder geval de service die ik al jaren gewend ben bij Haokan, dus hier gewoon een tevreden klant!

Dat is zeker een leuke vervanger, die tribal lijn cakeboxen zijn best leuk.
Ik zou alleen wel iedereen in de buurt goed afstand laten houden, want bij mij ontplofte een van de tubes. Op de grond zijn de boeketten behoorlijk groot kan ik je vertellen :wink:

Gister bij Haokan in Ooisterwijk geweest. Hier was het helaas ook geen succes.
Ik kwam binnen en het kleine halletje stond redelijk vol. Mensen die er waren stonden te buurten over het lange wachten. Sommige stonden al 1,5 uur te wachten. Ik zag mijn strakke planning steeds strakker worden. Ik was om 09:30 binnen en om 11:00 liep ik de winkel uit. Helaas niet met alles wat ik besteld had. 2x Daisy Beam waren niet geleverd door het Mist probleem zoals iemand van Haokan zei. Echter heb ik deze eind januari besteld dus waarom deze er niet waren is mijn een raadsel en zou ik graag nog een uitleg over willen hebben. Lijkt mij dat Haokan alleen bunker voorraad op de freaksite zet.

Voor 2x de daisy beam kreeg ik wat vervangers waar ik zelf niet te vrede mee was. Dit aangeven mocht even mee lopen naar een rustiger plek en i.o.m. tot een goede oplossing gekomen.

Ik hoop dat Haokan met een oplossing komt voor het ophalen van de bestellingen. Zo niet ga ik zeer twijfelen of ik daar nog ga bestellen, ondanks de goede prijzen.

Paar tips:

- Zet bestellingen klaar. iig de freakbestellingen deze zijn vaak het grootst.
- Zet een maximun op het afhalen. Nu was het harstikke druk tussen 09:00 en 10:30. Toen ik weg ging om 11 uur stonden er maar 3 man.

Kan het niet zijn dat haokan een eigen bunker in duitsland heeft waar ze alles opslaan en van daaruit hun winkels bevoorraden? De winkelbunkers zijn niet groot weten we nu wel.

Dat is zeker een leuke vervanger, die tribal lijn cakeboxen zijn best leuk.
Ik zou alleen wel iedereen in de buurt goed afstand laten houden, want bij mij ontplofte een van de tubes. Op de grond zijn de boeketten behoorlijk groot kan ik je vertellen :wink:

Bedankt voor de tip! Heb gelukkig de ruimte dus zal hem even een paar metertjes verder zetten voor de zekerheid! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan