Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 6 uur gewacht! 6 uur.......!!!!!!!!!
Krankzinnig voor woorden. Ik heb geen ervaring met deze winkel. Maar ik zou als ik jullie was nooit meer voorbestellingen doen. dat heeft dus geen enkele zin.
Het is ergens goed fout gegaan!!
Niks raars aan, waarom bestellen als je toxh 4 tot 6 uur moet wachten?
De reden dat er besteld is bij haokan is kortingsacties, lage prijzen, unieke producten en een zekerheid dat die producten er dan ook voor je zijn.
Welke zekerheid? Als ik het topic zo lees was dat zo zeker helemaal niet.
Als je dan voor het betaalde bedrag ook nog eens vervangers uit mag kiezen heb je ook al niks gehad aan de kortingsacties en lage prijzen.
De reden dat er besteld is bij haokan is kortingsacties, lage prijzen, unieke producten en een zekerheid dat die producten er dan ook voor je zijn.
Zekerheid mijn reet. Een Secret Box niet kunnen leveren die in Maart besteld is noem ik geen zekerheid. Het in een verrassingsitem, dus je kan praktisch elk product er voor weggeven dat je op dat moment niet gereserveerd hebt. Als dat door moet gaan voor zekerheid weet ik het ook niet meer hoor.Achter af is makkelijk lullen he. Kom er al 4 jaar en heb alles altijd gehad.
Eigenlijk zouden ze een gelijkwaardig artikel in kwaliteit moeten leveren in plaats van de prijs.