HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik dit zo allemaal lees ben ik blij dat ik daar niet meer bestel. Heb andere leuke adresjes waar ik mijn geld uit wil geven. En daar onder het genot van een drankje en een oliebol een kwartiertje moet wachten.
Kijk. zó hoort het!
 
Ik ben hier ook geweest vanmorgen, had een tijdstip van 7:30 uiteindelijk liep ik 9:30 de winkel uit. Ook ik verbaas me over hoe sommigen hier luchtig over reageren en met naar mijn mening slappe excuses komen zoals mensen die niet op tijd komen. Het boeide namelijk geen fluit of je op tijd kwam want bestellingen liepen rond 8 uur dus al 2! uur achter.

Vind het echt zwaar teleurstellend hoe hiermee om is gegaan. Je had MINSTENS:
- Klanten excuses kunnen maken i.p.v. je schouders ophalen
- Klanten tegemoet kunnen komen door b.v. een cake gratis weg te geven
- Voor eten te zorgen als je mensen van ver 5+ uur gaat laten wachten

Ik krap nog wel even 3x achter mijn oren of ik volgend jaar nog wil bestellen hier...
 
Ik heb wel een vermoeden wat hier mis is gegaan. Als ik het goed begrijp heeft Pijnacker geen geweldig grote bunker, en zijn dus de vroege (januari) freak bestellingen op een zo efficient mogelijke manier in de bunker geplaatst, en dus niet per bestelling. Omdat de bunker klein is, is men afhankelijk van leveringen op de dag zelf. Echter wegens de mist hebben deze leveringen vertraging opgelopen. De fout die hier waarschijnlijk is gemaakt, is dat men gewoon 'wie het eerst komt op de afhaaldag, wie het eerst maalt'. Vervolgens zit je dus snel aan incomplete bestellingen die dankzij het piramide effect steeds incompleter worden. Resultaat is dat je uiteindelijk gewoon geen bestellingen meer kan afhandelen, omdat het een logistieke nachtmerrie is geworden.
 
Meedenken en iemand de schuld geven zijn twee verschillende zaken. Ik geef, net als iedereen, mijn visie op wat ik vandaag heb ervaren. En ja, dan kan wat mij betreft zowel (een deel van) de klant(en) als haokan daar van invloed op zijn.

En ook daar mag iedereen weer zijn mening over hebben. Ik wens iedereen een goed uiteinde.
 
Zoals ik alles lees is die hele winkel nooit gebouwd voor deze afname dus mist of geen mist het was zoiezo verkeerd gelopen.

Te kleine bunker voor de vraag en teveel bestellingen voor de omzet aannemen.

Overigens was het in midden Nederland vrijwel de hele dag minder dan 100 meter zicht dus ja dan mag je volgens rdw niet meer rijden met vw.
 
Na alle reacties hier ook nog maar even een negatieve reactie op Pijnacker.. helaas!!!
Bestelling om 9:15-9:30, was mooi op tijd maar hoorde toen al dat er lange vertraging was. Ik zei ik kom over 2 uur terug want moest nog een bestelling ophalen... ik weer netjes om 11:15 daar maar stond nog niet klaar. Nog even nagevraagd en aangekeken maar bleek dat ze nog met bestellingen van 9:00 bezig waren.... aangezien ik aardig in de buurt woon (30 min) maar weer weggegaan aangezien het nog wel 2 uur kon duren. Ok ik denk om 15:00 moet het wel klaar staan dan, ik weer terug om 15:30 maar neehoor. Ze konden me bestelling niet vinden, uiteindelijk om 16:00 bestelling geleverd (gelukkig compleet). Ik heb het 4 jaar geleden al een keer uitgesproken maar nu hou ik me er ook aan. NOOIT meer Haokan Pijnacker (hoe mooi de aanbieding ook is)... dit is niet normaal meer!!!!!!!!!!
 
Krankzinnig voor woorden. Ik heb geen ervaring met deze winkel. Maar ik zou als ik jullie was nooit meer voorbestellingen doen. dat heeft dus geen enkele zin.
Het is ergens goed fout gegaan!!

Fred, deze post snap ik echt niet helaas - iemand vragen geen voorbestellingen meer te doen, vind ik raar.
Mist verhaal lijkt me te kloppen, wel zou het Haokan sieren als ze zouden reageren. Er zijn inmiddels te veel klachten om dit niet serieus te nemen, dus wordt het tijd voor reactie. Gelukkig op de laatste pagina wel een paar serieuze reacties.
 
De reden dat er besteld is bij haokan is kortingsacties, lage prijzen, unieke producten en een zekerheid dat die producten er dan ook voor je zijn.

Welke zekerheid? Als ik het topic zo lees was dat zo zeker helemaal niet.
Als je dan voor het betaalde bedrag ook nog eens vervangers uit mag kiezen heb je ook al niks gehad aan de kortingsacties en lage prijzen.

Maargoed, ik ben er niet geweest.
Ik begrijp alleen niet hoe mensen 6 uur wachten, slechte service en onwaardige vervangers goed proberen te praten.
 
Welke zekerheid? Als ik het topic zo lees was dat zo zeker helemaal niet.
Als je dan voor het betaalde bedrag ook nog eens vervangers uit mag kiezen heb je ook al niks gehad aan de kortingsacties en lage prijzen.

Achter af is makkelijk lullen he. Kom er al 4 jaar en heb alles altijd gehad.
 
De reden dat er besteld is bij haokan is kortingsacties, lage prijzen, unieke producten en een zekerheid dat die producten er dan ook voor je zijn.

Achter af is makkelijk lullen he. Kom er al 4 jaar en heb alles altijd gehad.
Zekerheid mijn reet. Een Secret Box niet kunnen leveren die in Maart besteld is noem ik geen zekerheid. Het in een verrassingsitem, dus je kan praktisch elk product er voor weggeven dat je op dat moment niet gereserveerd hebt. Als dat door moet gaan voor zekerheid weet ik het ook niet meer hoor.

Sorry, maar Fred heeft echt gelijk. Zekerbeid is er niet, uniek is het assortiment niet en korting is overal wel te krijgen tegenwoordig (zeker bij de grotere winkels).
 
En ik me al druk maken over onhandig gedoe in Almere wat mij 30 minuten kostte.

Ik voeg niets toe aan het topic want het is al gezegd, maar toch; Als je je klanten zo behandeld (ik krijg pijn in mijn buik van het lezen) dan kun je er vanuit gaan dat je volgend jaar een probleem hebt. De voorbestellingen zullen enorm terug lopen, en terecht!
 
Na een uur zpu ik ter plekke mn geld gaan terugeisen! Hoe groot en chaotisch zijn die bunkers dan wel niet? Wat voor überchaoot gaat daar over de logistiek? Compleet mesjokke. Heb hier in het noorden nog nooit langer dan een half uurtje hoeven wachten en dat is extreem, meestal max 10 min ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan