HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enig idee hoe dit kan? Heeft Haokan teveel bestelling op een tijdstip geplaatst of moet alle bestellingen over meerdere dagen uitgesmeerd worden?

Bij elke winkel staat de voorbestelling klaar.
Hoakan koopt grotere partijen op.
Dus vorraad genoeg.
Waarom staan deze niet klaar dan.
Als je 3 uur moet wachten lijkt het net of ze nu pas aan het klaarmaken zijn.
Zo loopt het aardig op ja.

Ik was vanochtend in Oisterwijk, vroeg. Was erg rustig. Meteen geholpen. Stond achter al wel klaar, maar was teveel vuurwerk in dozen gedaan. Dan worden de dozen te zwaar en zijn ze niet te tillen! Ben erg tevreden over Oisterwijk. Ze werken daar met beperkt aantal klanten per kwartier. Dan zou zo'n rij niet kunnen ontstaan. Wat ik mij wel voor kan stellen is als je echte freaks er tussen hebt staan die 1000 euro of meer besteden, een kwartierje heel snel om is. De hele grote afnemers (voor zover zij kunnen) zouden eigenlijk op aparte tijden moeten komen. Is voor iedereen beter.

Dat is wel een idee voor Haokan David. Kleine bestellingen scheiden van grote bestellingen. Het personeel loopt de hele lijst af en als je dan voor 1000 euro aan vuurwerk hebt, ben je wel even bezig...

Loopt hier dadelijk nog uit de klauwen. Mensen beginnen met schreeuwen en ruzie maken. De leidinggevende is ook niet echt vriendelijk. (kleine) compensatie wordt ook niet aan gedaan. Inmiddels al 4 uur aan het wachten.

Wat heb ik dan een geluk gehad, alles stond klaar en alles nagekeken. Ik was zo weer thuis, ik ben vanochtend terug geweest om twee leveringsfoutjes te corrigeren en was zo weer op pad.
De uitgifteruimte is echt véél te klein.

Sterkte gewenst aan het personeel en de klanten.

Elk nadeel heb zijn voordeel: ik had eindelijk de eer om kennis te maken met Heer Hocus P. en Black Dragon en GMP82 en nog een aantal...( ik vergeet altijd namen grrr).

Loopt hier dadelijk nog uit de klauwen. Mensen beginnen met schreeuwen en ruzie maken. De leidinggevende is ook niet echt vriendelijk. (kleine) compensatie wordt ook niet aan gedaan. Inmiddels al 4 uur aan het wachten.

niet gek de ruimte is zeer klein iedereen staat in de weg.

Wat david al aangaf lekker de freaks scheiden van de rest mischien een aantal freak nachtblokken die nemen toch het grootste deel af.
En de blokken niet te vol stoppen.
Ben je van je grote orders af schept het wat lucht in de bunker en ken je gereeed maken voor de normale consument met 1 a 2 tasjes

Ik ben in Oisterwijk geweest ook meteen aan de beurt.
Alles goed geregeld geen klachten dus.

Goeie gozer en prima service gehad :D

Bij een van mijn dealers hebben ze zelf wachttijd garantie, als je langer dan een kwartier moet wachten krijg je een gratis pot erbij. Dit is mij in al die jaren (helaas) nog niet overkomen haha. Maar dit is wel belachelijk natuurlijk 4 uur of meer wachten

Na 3 uur mijn bestelling gehad, wat een tering zooitje, ben helemaal klaar met deze gare winkel.
Bah bah bah,, en Jo doet er ook niks aan om mensen tevreden te stellen, waardeloze vervangers mag je uitzoeken, niks wat duurder is!

Nooit meer haokan voor mij

Was om 05:45 in Pijnacker, stond binnen 2 minuten weer buiten. Alles compleet. Jammer om te lezen dat het bij anderen minder goed ging.

Iedereen was aan het schelden, klagen en doen.. We zijn naar binnen gegaan en ook vrij snel weer naar buiten. Iedereen was boos. Klant -1.

Overigens waren de baliedames meer bezig met vertellen hoe vervelend het voor hen was i.p.v. zich te onfermen over de klant. Ellende

Wat een ellende was het vandaag bij deze winkel. Afhaaltijd 9:15 ik liep pas om 13:45 de deur uit met Mn spullen.

Advies aan haokan minder bestellingen in de tijd blokken, en grotere tijdblokken aanhouden.

Ik hoop dat het volgend jaar beter is want het blijft voor mij een top zaak met scherpe prijzen.

Pa jammer dat er niet gecompenseerd (met bv een cake) wordt als je zo lang staat te wachten

Om 9 uur aangekomen toen kregen we al te horen dat de wachttijd 2 uur was belachelijk gewoon.
Na 1,5 uur zijn we weggegaan omdat we nog naar andere winkels moesten.
Om half 2 stond de bestelling wonderbaarlijk klaar toen we terug kwamen.
Er stonden nog mensen te wachten die er om 10 uur ook al stonden en de sfeer was niet echt aangenaam binnen in de winkel
Waardeloze service dit!!! nooit meer haokan

Goede reclame dit :p
Ik had waarschijnlijk mijn geld terug gevraagd en weggegaan.
5 winkels geweest nu en nergens langer dan 15 minuten gestaan, sommige zelfs naar binnen en weer weg.

Ik was er om 6.20uur en rond 6.45uur weer weg. Niet supersnel maar acceptabel.
Volgende keer (als die er komt) pak ik de eerste tijd beschikbaar dan maar vroeg uit bed.

9.45 uur kon ik mijn bestelling ophalen. Om precies 14.20uur had ik em hoor!
Dat is zo ongeveer 4,5 uur later...

Regelrechte schande. Echt compleet waardeloos. Uitleg werd er niet gegeven ('ja, we hebben wat problemen gehad"). Pffff

Lijkt me duidelijk dat ik hier nooit meer terug kom en hoop dat ze snel failliet gaan. Baal er zelfs van dat ze wat van mijn zuurverdiende centen hebben.

Ben daar binnen uitermate correct gebleven maar ben er schijtchagerijnig van.

Vorig jaar in Pijnacker geweest...zonder problemen.
Dit was dan ook wel om 5.00 uur sochtends.

Dit jaar in Roosendaal om 8.00 en ook hier geen enkel probleem..hier waren we zelfs de enige in de zaak.

Denk dat er te veel mensen in een tijdblok gepropt zijn...beter doe je freakbestellingen tussen 0.00 en 02.00 laten ophalen.
Scheelt een hoop gezeik en ruimte in de bunker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan