Valk Vuurwerk Nijverdal

Luisteren heren!

De omroeper gaf duidelijk aan: "Dan volgt nu als afsluiter de verrasingsbox. Het is een verrassing welke box dit is, net als zijn prijs. Houd de website de komende week in de gaten voor de box en zijn knalharde actieprijs."

Gewoon de website in de gaten houden dus. Ik ben zelf overigens wel benieuwd, want vond het een leuke box, met diverse effecten. Voor een goede prijs zou het wel eens een leuke meenemer kunnen zijn...

Ik vermoed dat de verrassingsbox uit de stal van vuurwerkmania komt. Tijdens demo stond ik naast iemand van vuurwerkmania, die tijdens hele demo niet filmde, behalve de verrassingsbox.......vandaar mijn vermoeden.

Niemand die mij duidelijkheid kan verschaffen over de verkochte crueltys op VWperdoos? Anders zoek ik namelijk nog even naar een vervanger...

De Verrassingsbox staat nu ook op de website, onder andere bij container outlet. Wie heeft deze live gezien en wat was je ervaring?

De Verrassingsbox staat nu ook op de website, onder andere bij container outlet. Wie heeft deze live gezien en wat was je ervaring?

Rebellious rocker van vwmania. Prima box coor die prijs, alleen laat ik em nu staan. Te laat in dec deze actie voor mij :rolleyes:

Ahaa ik zie nu pas dat het idd om de rebellious rocker gaat... Ik twijfel tussen deze en de Trackmania. De effecten van de Trackmania lijken mooier en diverser. Wat denken jullie?

Heb al 2 e-mails gestuurd alleen weet ik niet of deze juist waren.
Heeft iemand het juiste emailadres?

Anders waag ik er van de week ook even een belletje aan

Heb al 2 e-mails gestuurd alleen weet ik niet of deze juist waren.
Heeft iemand het juiste emailadres?

Anders waag ik er van de week ook even een belletje aan

Spreek ze even aan op Facebook of bel even. Volgens mij heeft dat (dit jaar) voor de meeste hier het meeste succes geleverd :)

Zojuist telefonisch contact gehad met Valk! omtrent meerdere bestellingen op verschillende dagen/tijden.
Werd zonder problemen omgezet! top service

Geweldige service hoor, dat maakt het een stuk makkelijker voor de vele freaks met meerdere bestellingen.

hier ook een jarenlange tevreden klant

vorig jaar zaten alleen 3 artikelen niet bij mijn bestelling.
ff mee naar achter geweest in hun opslag en mocht zelf 3 andere dingen uitkiezen.

:cool:

vorig jaar zaten alleen 3 artikelen niet bij mijn bestelling.

dat is helaas ieder jaar standaard dat de bestelling niet klopt.
ik althans heb nog nooit meegemaakt dat mijn bestelling wél klopte.
altijd weer terug de fietsenwinkel in om te zeggen dat dit en dat er niet bij zit.
en dan komen ze met de 'vergeten' producten terug naar de balie.
hopelijk is het dit jaar anders, en klopt de bestelling gewoon.
het is nogal frustrerend dat je weer achter in de rij moet aansluiten, nadat je je bestelling gecontroleerd hebt omdat je producten mist...

Back
Bovenaan