Psycho Box [Uitloop 2018]

Vanavond heb ik deze gezien bij Mooij Vuurwerk Rijnsburg. Dit was voor mij persoonlijk de topper van de avond! :)
Het zijn echt GROTE boeketten, die ook nog eens prachtig rond zijn. Hij knalt in een fiks tempo door, en die falling leaves er tussendoor zijn ook leuk bedacht. De finale cake knalt echt in enkele seconden leeg. Dit gaat misschien te snel voor de meeste mensen, maar ik ben er fan van :) Deze box komt op mijn lijstje!

Yep, dit is een mooie. Fijn ook, zo'n eindcake. Adviesprijs is nog net acceptabel, hopen dat dezelfde openingskorting volgend jaar weer komt :D

Als dit productie was dan heb ik goede hoop dat het met de transbomber ook goed zit, dikke box dit hoor

Nog zo een verrassing van de demo, man wat een bak. Deze pompte een van de grootste boeketten de lucht in.
Tempo en de effecten in deze bak zijn eveneens erg goed.

Per 2:

Mooie box zeg!
Vraag me af waarom deze wel goed is en bijvoorbeeld de Escape from hell niet. Was deze al eerder binnen gekomen?

Mooie box zeg!
Vraag me af waarom deze wel goed is en bijvoorbeeld de Escape from hell niet. Was deze al eerder binnen gekomen?

Denk dat het met de escape ook wel goed komt hoor. :) Gewoon even afwachten hopelijk schieten ze hem nog ergens aankomende dagen.

Om heel eerlijk te zijn stonden wij in Oss ook te genieten. Wat een top box. Die leafes waren ook zo lekker. Lekkere eind cake. Ik kan hier echt blij van worden.

Voor de gene die deze box hebben besteld, zou iemand mij hier een PB kunnen sturen heb n.m.l vraagje over de samenstelling!

Dit was denk ik mijn favoriete box van dit jaar. Kleine cakebox, maar de effecten waren ongekend. Deze komt er hoe dan ook bij volgend jaar! Filmpjes volgen snel.

Ik heb deze box op aanraden van jullie aangeschaft zonder hem zelf op een demo te hebben gezien. Ik twijfelde tussen deze of de golden illusion, garden party, smash box en nog wat rubro boxen. Uiteindelijk heb ik toch besloten om de gok te nemen en hem te bestellen.
Hierbij het resultaat:

Camera 1:

Camera 2:

Back
Bovenaan