Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, de DJ's zitten in het huis hoor. Het is begonnen, ben benieuwd hoe die 2 het zullen gaan doen.
Ga het zoveel mogelijk volgen!

vind er dit jaar stuk minder aan moet ik zeggen , het kan aan mij liggen maar ik zie s'ochtends ook stuk minder publiek . die die frank ... gadverdamme nee sorry doe maar niet

Giel weg, Gerard weg en Coen weg. Die hadden altijd energie en omdat ze nu met hun tweeën zitten zijn ze vermoeider. En die Frank ja....

Nog geen seconden gekeken of geluisterd. Het gezeur op Facebook zegt al genoeg. En dat het niet is zoals het was dat lijkt me logisch met die Frank Ellende erbij.

Ik vind frank eigenlijk wel meevallen in het huis, hij houd zich rustig en respectvol.
Vind het leuker als vorig jaar, ga morgen er zelfs even naar toe, hangt toch een leuk sfeerje met kerst

Waarom heeft iedereen problemen met Frank? Mis ik iets?

Vind het juist wel een mooi figuur, lekker zichzelf.

Waarom heeft iedereen problemen met Frank? Mis ik iets?

Vind het juist wel een mooi figuur, lekker zichzelf.

Vind ik ook. Voel werkelijk waar niets negatiefs bij die Frank.

Ook ik vond overigens deze editie van Serious Request niet zo leuk (ondanks het bij mij om de hoek is), tot ik gisterenmorgen toevallig het moment met de 6-jarige Tijn op de radio in de auto hoorde en tot tranen toe geroerd was...
Ook echt mooi om te zien dat zoveel mensen óók in hun hart geraakt blijken door deze ongeneeslijk ziek verklaarde knul... (Zijn actie heeft nu overigens al bijna €1000000,- euro opgebracht!!!)

Neet alleen Tijn, maar ook zijn vader. 'Er zijn ergere dingen op de wereld'. Diep respect voor die man.

Prachtige eindopbrengst van 8,7 miljoen, top gedaan mannen! Vond het dit jaar weer een erg leuke editie, met Tijn natuurlijk als hoogtepunt. Nu al zin in volgend jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan