Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het 'aardige' 40-grammers, maar vooral prijstechnisch heel fijn. Nu die ene droge pijl zo bruut ging stel ik mijn mening bij! Geweldig!

Sky Runners van China Red vind ik prijstechnisch een betere optie klapt veel harder en grotere uitwerkingen dat zijn echte 40grammers. Alleen vorig jaar vlogen ze ineens 10meter hoger dus ik wil ze niet meer, het filmpje van Palm Tree is niet wat ik van een 40grams pijl verwacht.

Deze gingen net weer als vanouds puike pijlen dus.Zo nog een paar doen. Het is wel een batch van 3 of 4 jaar oud.

dit jaar 2 pakjes besteld, namelijk voor 17,95 euro per pak bij de zena in nl. voor 1,80 euro per pijl zijn het erg goede pijlen naar mijn mening.

heb ze 2 jaar achter elkaar gehad en van de 10 hadden er 2 niet de kracht om de lucht in te komen vanuit de lanceerinstallatie .
slechte zaak dus en nu verkoopt de dealer waar ik ze vandaan had niet meer...
zegt genoeg toch....

heb ze 2 jaar achter elkaar gehad en van de 10 hadden er 2 niet de kracht om de lucht in te komen vanuit de lanceerinstallatie .
slechte zaak dus en nu verkoopt de dealer waar ik ze vandaan had niet meer...
zegt genoeg toch....

Nee dar zegt niet genoeg. Ze zijn overal volop verkrijgbaar, ik denk dat dit wat meer zegt. Is gewoon pech. Heb ze ook al twee jaar op rij gehad, nooit een probleem gehad.

Ik heb ze al 3 jaar en er is er nog nooit 1 blijven staan. Dit jaar wederom besteld. In mijn ogen de beste prijs/kwaliteit verhouding die er is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan