Blits Fire

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1040
Artikelnaam: Blits Fire
Bruto Gewicht: 525 gram
Netto Kruitgewicht: 67 Gram
Aantal Schoten: 9 schoten
Effectomschrijving: Nieuwjaarsknaller 1: Met deze 9 shots topcake blazen we iedereen weg. Laagste prijsgarantie!
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: 40/1
Richtprijs: volgt

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1040_geisha_blits_fire_vuurwerkmania_copy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon een keurig potje voor weinig geld, dit zijn van die dingen die ik altijd tip aan Duitsland liefhebbers... dit is toch minstens gelijkwaardig lijkt mij!

Tevens een prima cakeje om je jongeren buurtjongen te tippen zodat deze aangestoken wordt met het virus!

3,95 in een aantal voorverkoop acties! 4 van deze potjes en je hebt een leuke 36 shots cake voor nog geen 16 EUR!

Dat was me nog niet eens opgevallen. Zie nu ook dat het blauw er ook niet meer in zit maar het 10 de zelfde schoten zijn.

Gisteren gezien op de demo van Valk, dit potje had toch wel een van de grootste effecten en hardste burst knallen van de hele avond. De boeketten waren echt enorm, hopelijk presteert hij in de straat ook zo.

Wellicht de Monster Ride geschoten i.p.v. de Blits Fire? Monster Ride heeft tien schoten (en is bijna dubbel zo duur).

Heb hem ook gezien. Echt een topper!
Toch vertrouw ik het niet helemaal, 7,44 gram per schot.....

Laatst bewerkt:
Wellicht de Monster Ride geschoten i.p.v. de Blits Fire? Monster Ride heeft tien schoten (en is bijna dubbel zo duur).

Je hebt denk ik gelijk. Mijn film komt overeen met de Monster Ride. Foutje gemaakt bij de demo gister dus.

en toch vertrouw ik het niet maarja voor het geld ook moeilijk te laten liggen :O maar voor dat geld neem ik er toch gelijk een paar :D en dan moet het wel wat leuks zijn :O

Back
Bovenaan