Enschede 30 maart

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wie: Dream Fireworks
Waar: Enschede, Volkspark
Wanneer: 30 maart
Tijd: Tussen 20.30 en 22.00
Wat: Profesioneel vuurwerk

Op 7 januari 2008 heeft Dream Fireworks B.V te Enschede een aanvraag ingediend om ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3.3.2, lid 3a van het vuurwerkbesluit.
De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van profesioneel vuurwerk op 30 maart 2008, Volkspark, gemeente Enschede. Het tijdstip van afsteken op 30 maart 2008 ligt tussen 20.30 en 22.00 uur.

Bron: Tubantia

Bedankt Omepje voor deze post.
Voor jou natuurlijk een thuiswedstrijd.
Dit is toch pas 2e show na de ramp in 2000?

:bye:

idd de 2de show na de ramp moontan.

dit zullen ze onder ander schieten 30 maart in enschede

Bengaals Vuur
Fontein
Cakebox (geschikt voor particulier gebruik)< 1 inch
Romeinse kaars zonder knaleffect 1,5 inch
Mines/pot a feu 75 mm
Komeet 24 en 60 mm

ik zal er natuurlijk zijn:) en hopelijk kan ik ook nog even bij de opbouw aanwezig zijn
tijdstip van de show zal nu om 21:00 uur zijn (als het goed is)

Is dit wederom de afsluiting van de kermis?

Vorige keer was het een vrij aardige show :)
Zeker voor "slechts" consumentenvuurwerk.

Paaskermis: 22 - 30 maart
De Paaskermis behoort tot de grootsten van het oosten. Tussen de 60 à 70 exploitanten staan dan gedurende negen dagen op het park. Alle aspecten van een volwaardige kermis zijn er te vinden zoals: Vermaakzaken, Eetzaken, Kinderzaken, Oefeningsspelen, Gokzaken.

De Paaskermis wordt op zondag afgesloten met een feestelijk vuurwerk (aanvang 21.00 uur). Het gaat daarbij om consumentenvuurwerk en klein professioneel vuurwerk dat door een professioneel bedrijf zal worden afgestoken. Dat afsteken vindt plaats in het centrum van het nieuwe deel van het park. De veiligheidsafstanden zijn daardoor ruim haalbaar en aldus is maximale veiligheid gewaarborgd.

Voor meer informatie over de loacatie waar het vuurwerk afgestoken wordt kunt u onderstaande kaart raadplegen

NL_1_19@vuurwerk.jpg

Bron:
http://www.parkeninenschede.nl/inde...on=detail&main_cat_id=1&id=20&language=NL&c=5

Ik zal zlef uiteraad ook bij deze show aanwezig zijn.
Je hebt gelijk Moontan, dit is pas de 2de keer dat er na de ramp een show in Enschede geschoten zal worden.

Ik ben erg benieuwd wat het dit keer voor show zal zijn, want de vorige vond ik een goede show met erg veel leuke producten er tussen.

Maar tog kan ik er wel van balen dat er geen shells geschoten mogen worden, erg jammer.

vw

vw

kijk daar gaan we natuurlijk weer even kijken ,het is weer bijna een thuis wedstrijd .:)
dus dat word weer een mooie avond.

grtzzz

ik zal ook wel bij deze show aanwezig zijn :) wederom ga ik ook even kijken of wat opnames kan maken op het bouw terrein :)

hopelijk zal het morgen droog zijn?
ziet er niet heel best uit:rolleyes: regen(buien) en veel wind
maargoed ik zal aanwezig zijn.:cool:
samen met horsebrand en jeroen13,7

Zo, die zit er weer op.
Mij is weer eens bewezen dat je met een consumenten show toch een hele mooie show kunt neer zetten!
Er werd redelijk veel crosette candels gebruikt, dat was een erg mooi gezicht.
Het was steeds een goed gevulde lucht.

Wat mij wel opviel is dat er redelijk wat bombettes op de grond of zeer laag knalde.

Verde een goede show met lekker veel varriatie.

Zo, die zit er weer op.
Mij is weer eens bewezen dat je met een consumenten show toch een hele mooie show kunt neer zetten!
Er werd redelijk veel crosette candels gebruikt, dat was een erg mooi gezicht.
Het was steeds een goed gevulde lucht.

Wat mij wel opviel is dat er redelijk wat bombettes op de grond of zeer laag knalde.

Verde een goede show met lekker veel varriatie.

Dit is mede te wijten aan de extra zak die om de cake's heen zat, want zoals je weet was het noodweer.
Ondank dit weer was de show er niet minder om.
Overigens bijna niets op de grond maar wel laag boven de cake's.
Doorgaans gebeurd dit meestal alleen bij de eerste lancering, daarna is de weg vrij om geen weerstand te hebben bij de resterende bothemshot's

Het was in mijn ogen ook een mooie show.
Ik zelf heb niet gefilmd vanwege het nood weer.
Ik was tot op me vel,
Het water liep in mijn bilnaat, bha.
En dan maar niet te spreken over de zakken van Broekhof die ik gebombardeerd had tot KAPLAARSEN.
Twee zakken op iedere voet en een zooitje ducktape doet wonderen.
haha, het enige wat nog droog was na afloop waren me schoenen.
Stevanfreak was er ook en zet het filmpje op FPM neer.

:wink: Giron

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er gisteren ook geweest en ik vondt het echt goed te noemen voor een consumentenshow.
ik heb een aantal foto's gemaakt, die zal ik nog wel eens posten.
alleen was het erg jammer van die regen.

was er gisteren ook in de stromende regen.
de show was goed vond ik,en prima dat er weer shows zijn in enschede.we mochten alleen helaas niet even kijken bij het schietterrein. erg strenge veiligheidseisen volgens frits.

ik miste alleen een finale op het eind,of was die verplaatst naar het begin:p het begon namelijk erg goed/heftig

Laatst bewerkt:
de show was goed vond ik,en prima dat er weer shows zijn in enschede.we mochten alleen helaas niet even kijken bij het schietterrein. erg strenge veiligheidseisen volgens frits.

ik miste alleen een finale op het eind,of was die verplaatst naar het begin:p het begon namelijk erg goed/heftig

haha, ondanks de regen nog een goede avond meegemaakt. Handig die paraplu die je mee had...daardoor toch nog een film kunnen maken. :p (zal de volgende keer zelf er 1 mee nemen:p)

Verder viel het mij ook op dat er veel crossette werd gebruikt, en veel fluitblokken. Voor mij eerlijk gezegt iets te veel, maargoed wie ben ik?

Over het algemeen was het een goede show, en respect voor de mensen die dit opgebouwd hebben! Als je iemand ziet lopen over het veld, en het water zie je omhoog spatten, bij elke stap die hij zet!!

Vandaag heb ik ook meteen mijn film online gezet. Het is niet de beste film van mij ooit, maar zeker de moeite waard. Ik heb er wat leuks van proberen te maken.:p

Klik hier! om mijn film te downloaden!

m.v.g. Jeroen13,7

JA ook ik ben van mening dat de finale aan het begin werd geschoten, want dat was idd erg heftig. Schrok er van haha.

Jammer dat jullie niet bij de opbouw aanwezig mochten zijn, is tog altijd leuk om te kijken wat er nou allemaal precies staat.

wat mij opviel als ik de film terug kijk is dat er wel erg veel
fluit/gil vuurwerk in het showtje zat:p

foto,s (en de film) van enschede kan je hier vinden:http://www.pyromovies.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1747&sid=890837a545e819c1cd85ed5da0d6ec9e#1747
meer volgen later.

haha, ondanks de regen nog een goede avond meegemaakt. Handig die paraplu die je mee had...daardoor toch nog een film kunnen maken. :p (zal de volgende keer zelf er 1 mee nemen:p)

Verder viel het mij ook op dat er veel crossette werd gebruikt, en veel fluitblokken. Voor mij eerlijk gezegt iets te veel, maargoed wie ben ik?

Over het algemeen was het een goede show, en respect voor de mensen die dit opgebouwd hebben! Als je iemand ziet lopen over het veld, en het water zie je omhoog spatten, bij elke stap die hij zet!!

Vandaag heb ik ook meteen mijn film online gezet. Het is niet de beste film van mij ooit, maar zeker de moeite waard. Ik heb er wat leuks van proberen te maken.:p

Klik hier! om mijn film te downloaden!

m.v.g. Jeroen13,7

Back
Bovenaan