Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt volkomen gelijk. Geen enkel bedrijf is een consument wat verschuldigd, los van gemaakte afspraken nakomen uiteraard. Ik vind ook dat freaks hier vaak niet in de gaten hebben wat er allemaal bij komt kijken. Ook wordt er bizar gereageerd soms op winkeliers, tot aan het brutale toe.
Maar. Wanneer winkels wel freakprijzen aan willen bieden, wel energie steken in hoge kortingen en dergelijke. Kunnen de importeurs, u inclusief, die winkels dat dan ook lekker laten doen en hierin geen prijsafspraken maken? Als jouw visie, die ik deel, is dat winkels eigen keuzes hebben hierin. Laat ze dan ook lekker die eigen keuzes maken.
Ik wilde eigenlijk niet starten met reageren tot het nieuwe jaar.
Maar ik kan niet anders met bepaalde opmerkingen.
EEN WINKEL IS NIET VERPLICHT FREAKPRIJZEN TE HANTEREN!!!!!!!!!!!!!
Tegenwoordig gaat het hier hoofdzakelijk alleen nog maar over wie waar het goedkoopste aanbied i.p.v. dat het over vuurwerk gaat.
Ik snap dat men voor minder meer vuurwerk kunt kopen als liefhebber.
Maar moeten nu alle winkels welke er niet aan doen afgekraakt of de grond in getrapt worden?
Zie nou eens in dat het vanuit winkels een geste is en geen plicht!
Waarom denken jullie dat er steeds minder activiteit is vanuit winkels en importeurs?
Een aantal is gewoon bezig de ramen in te gooien.
Winkel a doet wel aan freak acties en winkel b niet.
Dan koop je bij a en ben je klaar lijkt me, extra afkraken of beledigingen maken hebben totaal en dan ook totaal geen meerwaarde!
En misschien schop ik met deze post wel wat mensen tegen het zere been, maar het is bedoeld als schop onder de kont om te zeggen ( waar ben je mee bezig)
Ik heb geweldige tijden meegemaakt op dit forum, veel vrienden gemaakt en liefhebbers leren kennen, verdriet gedeeld, en successen en heb van me hobby mijn werk kunnen maken.
Maar de laatste 2 tot 3 jaren is er toch best wel wat veranderd hier wat het forum niet echt ten goede komt.
Ik snap ook dat het misschien niet slim is om zo als importeur te reageren.
Maar ga nu eens echt bij jezelf te rade wat al die negatieve posten hier brengen?
En ook naar de mods toe is dit Absolut niet beledigend of negatief bedoeld.
Maar ik denk dat het ook vanuit het oogpunt van VWC niet slecht is hier eens kritisch naar te kijken!
gr
Marchel
Je eerste alinea: Volgens heb jegratis vuurwerk bij producten tot 35% Dan hanteert men inderdaad vrij hoge prijzen,maar tot 35% gratis vuurwerk. Ik zie hier geen issue.
Alinea 2:
Puur insinueren volgens mij, dan moet je het bewijzen en anders nog geen eens over praten.
Maar lekker makkelijk vanachter je toetsenbord !
En dat is wat ik iets vaak zie gebeuren.
Btw. Ook al ben je importeur , je blijft liefhebber. Waarom zou je je de mond moeten laten snoeren ?
Webshop van Ano Vuurwerk is nu al een paar dagen online, en sjezus, wat liggen de prijzen abnormaal hoog zeg.
Ik wilde eigenlijk niet starten met reageren tot het nieuwe jaar.
Maar ik kan niet anders met bepaalde opmerkingen.
EEN WINKEL IS NIET VERPLICHT FREAKPRIJZEN TE HANTEREN!!!!!!!!!!!!!
Tegenwoordig gaat het hier hoofdzakelijk alleen nog maar over wie waar het goedkoopste aanbied i.p.v. dat het over vuurwerk gaat.
Ik snap dat men voor minder meer vuurwerk kunt kopen als liefhebber.
Maar moeten nu alle winkels welke er niet aan doen afgekraakt of de grond in getrapt worden?
Zie nou eens in dat het vanuit winkels een geste is en geen plicht!
Waarom denken jullie dat er steeds minder activiteit is vanuit winkels en importeurs?
Een aantal is gewoon bezig de ramen in te gooien.
Winkel a doet wel aan freak acties en winkel b niet.
Dan koop je bij a en ben je klaar lijkt me, extra afkraken of beledigingen maken hebben totaal en dan ook totaal geen meerwaarde!
En misschien schop ik met deze post wel wat mensen tegen het zere been, maar het is bedoeld als schop onder de kont om te zeggen ( waar ben je mee bezig)
Ik heb geweldige tijden meegemaakt op dit forum, veel vrienden gemaakt en liefhebbers leren kennen, verdriet gedeeld, en successen en heb van me hobby mijn werk kunnen maken.
Maar de laatste 2 tot 3 jaren is er toch best wel wat veranderd hier wat het forum niet echt ten goede komt.
Ik snap ook dat het misschien niet slim is om zo als importeur te reageren.
Maar ga nu eens echt bij jezelf te rade wat al die negatieve posten hier brengen?
En ook naar de mods toe is dit Absolut niet beledigend of negatief bedoeld.
Maar ik denk dat het ook vanuit het oogpunt van VWC niet slecht is hier eens kritisch naar te kijken!
gr
Marchel
Kerel, het is een feit dat dit gebeurd. Ik heb het van een winkelier zelf gehoord dat men beperkingen oplegt. En praten vanachter een toetsenbord is toch wat iedereen hier doet, zelfs jij, niet dan? En mond laten snoeren? Ik denk dat het verstandiger is als importeur je niet in dit soort discussies te mengen, het valt namelijk op dat wanneer er over een prijs gediscussieerd wordt, Marchel zich opvallend vaak zich in dit soort discussies mengt. Dat doen andere importeurs namelijk niet. Ik snoer hem niet de mond, moet hij allemaal zelf weten, ik vind wel dat hij dit beter niet moet doen. Enfin, er zijn genoeg mensen die het met mij eens zijn en ook genoeg die het (vreemd genoeg) niet met mij eens zijn, dat mag iedereen voor zichzelf zelf bepalen. Ik vind het niet erg dat men mij met argumenten het tegendeel probeert te bewijzen, maar wanneer er reacties geplaatst worden dat meer lijkt op een potje slijmen, tja...daar moet je niet bij mij zijn, beter stuur je dan die importeur een privé mail.