Vragen aan Royal 2016 !

Kapotgemaakt door ILT, jippiejee. Zullen die lui trots zijn, met hun idiote afkeur- en berisping/kostenbeleid. Bah.

Ai, sat was ook groter dan ik wist; niet enkel wat leuke prof blokkies...dommmm. Maar dan: veroordeelden Cafferata en GBV mogen ook doorgaan...grotere buffers dan 1manszaak Royal natuurlijk... Dom van Jozef zn overenthousiasme maar jammer van t consu spul! Laat t vootal n waarschuwing zijn vor andere kleine importeurs die denken bij te kunnen schnabbelen...

Richardus weet net zoveel als alle anderen. Die rechtzaak die hij aanhaald is 1 van 2015 en loopt zover ik weet nog een hoger beroep voor.

Overigens zal die rechtzaak hem niet de das hebben omgedaan als het inderdaad gebeurd is met royal.

Doen ze dat dan ? :cool:.... aan jou schrijven te zien wel :)

Ik heb geen idee buiten de veroordeelden, was enkel n roep om te bezinnen eer te beginnen. Van die paar namen die op de markt circuleren is het tot een veroordeling de vraag hóe dat op de markt komt. Dat zou zelfs buiten weten en schuld van de consu importeur om kunnen gaan. De gnoemde 3 importeurs zijn ervoor veroordeeld, dat is vekend5dus, zoals Gerwin terrcht opmerkt, weet ik net zoveel als iedereen hier die het nieuws volgt.

Zo heb even navraag gedaan bij jozef van royal zelf en ze bestaan nog steeds dus die mysterie ook weet opgelost :)

dit jaar doen ze uitverkoop en volgend jaar zijn ze er weer.

Zo heb even navraag gedaan bij jozef van royal zelf en ze bestaan nog steeds dus die mysterie ook weet opgelost :)

Top. Echter zijden ze dat bij Dream ook.
Echter zie ik al 2 jaar geen bon meer:wink:

Dus alle royal producten in de winkels staan voor een spotprijs te koop :p

Zal wel niet hahaha

Back
Bovenaan