show voor Gilze van gijs ten velde

Tunit

VWC lid
GILZE - Vuurwerkfanaat Gijs ten Velde heeft de inwoners van zijn woonplaats Gilze op oudjaarsnacht getrakteerd op een professionele vuurwerkshow. De show van bijna drie kwartier kostte hem ruim tienduizend euro.
Ten Velde werkt in een vuurwerkwinkel en heeft een vergunning om professioneel vuurwerk af te steken. Vuurwerk is niet alleen zijn baan, maar vooral ook zijn hobby. Na drie maanden vuurwerk verkocht te hebben, is de jaarwisseling voor hem de ultieme ontknoping.

Volgens Ten Velde zijn mannen en vuurwerk net zoiets als kinderen in een snoepwinkel. En op de vraag of dat na zijn twintigste niet is overgegaan, antwoordt hij: eens een pyromaan, altijd een pyromaan.

http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bi...008\video&stream=vuurwerkgilze010108_400k.wmv

He is the man!
hij is tenminste flex. hij heeft ook op onze school gezeten dus dat is helemaal mooi, een goede vriend, zeker weten. btw die vrouw op 1:16u is onze administratieve medewerker op school:bye:
Zijn winst gaat dus eigenlijk gewoon naar de consument. Dat is pas nobel.

Laatst bewerkt:
He is the man!
hij is tenminste flex. we mogen in december vuurwerk kopen als er niet zoveel mensen in de winkel zijn:rolleyes::rolleyes:
omdat we eigenlijk nog geen 16 jaar zijn:)

hij heeft ook op onze school gezeten dus dat is helemaal mooi, een goede vriend, zeker weten. btw die vrouw op 1:16u is onze administratieve medewerker op school:bye:
Zijn winst gaat dus eigenlijk gewoon naar de consument. Dat is pas nobel.

LOL... en dat voor een gediplomeerd vergund schutter (waar dan..? niet in Nederland). Ook erg handig dat je dat zo open en bloot vermeld. En ook erg handig van de media om dit papiertje bij de KIWA niet te checken.

En nog handiger om het dan op deze manier onder de aandacht te brengen.

Ik ben benieuwd naar de gevolgen van dit stukje.

Leuk stukje wel vind ik, eindelijk eens geen gezeur over ongelukken enzo.

LOL... en dat voor een gediplomeerd vergund schutter (waar dan..? niet in Nederland). Ook erg handig dat je dat zo open en bloot vermeld. En ook erg handig van de media om dit papiertje bij de KIWA niet te checken.

Dit staat op de website van Originals:
Gijs is tevens ook afgestudeerd pyrotechnicus en ook daarover kun je bij hem lekker kletsen.

bron: http://vuurwerkbelgie.com/tabacotic.php

:rolleyes:Uhm, jullie hebben gelijk.
Misschien kan ik het beter voor me houden, maar dan moeten jullie het ook ff wegediten. is dat een deal?:rolleyes:
PS: het is niet alleen Gijs@zena:rolleyes:

3 jongens van Original hebben afgelopen July hun papieren gehaald.
De examens waren in Scheveningen en werden begeleid door Frits Pen (Dream Fireworks) en Gert van Oekel (Xena Vuurwerk).

3 jongens van Original hebben afgelopen July hun papieren gehaald.
De examens waren in Scheveningen en werden begeleid door Frits Pen (Dream Fireworks) en Gert van Oekel (Xena Vuurwerk).

jij bent toch niet Tony van de Bunker. Vergeef me van mijn domheid die ik heb gezegd:frusty:

Back
Bovenaan