[Actie 2016] Megavuurwerkfreaks.nl - *Actie 2016*

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn er nog mensen die hier vanuit Zwolle heengaan?
Ben zelf niet in gelegenheid om heen te gaan, misschien dat iemand anders er toch al heen gaat vanuit deze omgeving.
greetzz

zijn er nog mensen die hier vanuit Zwolle heengaan?
Ben zelf niet in gelegenheid om heen te gaan, misschien dat iemand anders er toch al heen gaat vanuit deze omgeving.
greetzz

ff mark8585 berichten... die gaat vanuit apeldoorn met een vrachtwagen haha #alles2xvanpangu

Ik heb de afgelopen weken veel contact gehad met @geerit999 en wil toch even zeggen dat ik ontzettend tevreden ben over de reeds geleverde service. Er word ontzettend snel gereageerd op vragen, fijn open gecommuniceerd en hij is ontzettend flexibel.
Als het afhalen ook zo vlekkeloos verloopt rijdt ik in 2017 zeker weer naar het noorden des lands!

Ik heb de afgelopen weken veel contact gehad met @geerit999 en wil toch even zeggen dat ik ontzettend tevreden ben over de reeds geleverde service. Er word ontzettend snel gereageerd op vragen, fijn open gecommuniceerd en hij is ontzettend flexibel.
Als het afhalen ook zo vlekkeloos verloopt rijdt ik in 2017 zeker weer naar het noorden des lands!

Ben ik het helemaal mee eens super service en denkt met je mee!

Niks aan toe te voegen, Gerrit is een ontzettend vriendelijke vent en altijd correct. Blij dat ik zo dichtbij deze zaak woon! qua afhalen zou ik me niet teveel zorgen maken, tot dusver zijn mijn bestelling altijd keurig en snel geleverd. Enige gevaar is dat je hebberig wordt in de royale showroom...

Ik heb een aantal blue thunders besteld, is dit de 2015 batch of zijn het de nieuwe... aangezien de nieuwe een stuk beter uit zien op de film van Marcha.

Hallo,

Ik heb inderdaad nog 2015 staan, maar als je wilt omruilen met 2016 geen probleem.
Die moeten nog wel binnen komen.
Jij kwam toch met een aantal uit het zuiden van het land.

Gerrit

Hallo,

Ik heb inderdaad nog 2015 staan, maar als je wilt omruilen met 2016 geen probleem.
Die moeten nog wel binnen komen.
Jij kwam toch met een aantal uit het zuiden van het land.

Gerrit

Bedankt voor de snelle reactie, ik zou graag de 2016 batch ontvangen.

Dit klopt wij komen gezellig met een busje!

Busje komt zo, busje komt zo.. Nog eventjes geduld want het busje.. Komt zo!

Goed om te zien dat de communicatie zo goed verloopt met de klanten, altijd fijn! Website is ook fijn om doorheen te gaan, zeker met zo'n assortiment en met zulke prijzen.

Toch ook weer een (kleine) bestelling geplaatst in LWD :)

2 x China by Night en de Phantom cakebox van Royal.

Wordt weer een mooi rondje rijden op 29 dec.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan