Bekenden op YouTube

Mijn eigen kanaal uiteraard. Gaat alweer richting de 3.000 abonnees! Kom er dus snel bij ;).

Hierbij een trailer van afgelopen oud en nieuw, zo zie je zoal wat ik doe/afsteek en edit.

Het kanaal is overigens gewoon Youtube.com/baassie123

Helemaal goed al die kanalen, maar kanalen waarbij illegaal vuurwerk wordt afgestoken (en niet in een prof-show oid) zullen wij weer verwijderen....
Dan zijn jullie weer op de hoogte :D

Typisch vuurwerkcrew :copper:

Triest he...

Wat ik dan trouwens niet begrijp is het feit dat de kanalen van Reverser, Pyro040 en Baasie123 (bijvoorbeeld, niet negatief naar hun bedoeld) wel blijven staan. Want die hebben net zo goed illegaal vuurwerk erop staan. Dus of sta het toe, of helemaal niet..

Triest he...

Wat ik dan trouwens niet begrijp is het feit dat de kanalen van Reverser, Pyro040 en Baasie123 (bijvoorbeeld, niet negatief naar hun bedoeld) wel blijven staan. Want die hebben net zo goed illegaal vuurwerk erop staan. Dus of sta het toe, of helemaal niet..

Laat het een keer gaan altijd maar erover door gaan. Ik wordt juist moe van dat constant die discussie weer aan willen gaan.

Laat het een keer gaan altijd maar erover door gaan. Ik wordt juist moe van dat constant die discussie weer aan willen gaan.

Of er moeten gewoon duidelijke regels komen zodat ik dit helemaal niet hoef te zeggen. Het feit dat mijn kanaal waar video's van illegaal vuurwerk opstaan hier wordt verwijderd, maar andere kanalen (Waar nog zwaarder spul op staat) gewoon blijft staan, is erg apart. Vandaar mijn mening, sta het toe, of helemaal niet

Back
Bovenaan