HQ Fireworks

Vuurwerk Shoppen!!! Bij deze ook onze shopping video online van HQ Fireworks!

Groettekes!

Ik ben van plan om er vanmiddag naar toe te gaan, maar op de site staan aanbiedingen die geldig zijn tot 1-11-15 dus ze moeten de site even bijwerken. Ik hoop dat er weer nieuwe aanbiedingen zijn.

Dag RandomDaniel,

We zijn dit inderdaad vergeten aan te passen op de FrontPage. Maar in de rubriek promo stonden alle acties die geldig zijn t.e.m. 08 november 2015. Morgen of overmorgen komen de nieuwe promoties online!

Mocht je vanmiddag langs zijn geweest, hoop ik dat je fijn hebt kunnen shoppen en alle aanbiedingen stonden ook nog aangegeven in de winkel.

Groetjes,

HQ Fireworks

Afgelopen vrijdag hier wezen buurten, leuke winkel, goede promo's en gratis cola ;) :)
Top winkel, goede uitleg en lekker rustig.

The Impossible = is daar een filmpje van? of welke cakes zitten daarin verwerkt?

ik zeg wel dat het een mooie winkel is goeie aanbiedingen en het lijkt idd wel een beetje op de loots maar erg intresant om is een keertje te kijken daarzo

thumca.jpg

100.000 van Horsebrand.
De enige echte, opbouwende, gruwelijk harde, hoogwaardig flashkruit bevattende Horsebrand 100.000 rol. Beste kwaliteitrol op de Belgische markt, afgewerkt met een folie die ervoor zorgt dat alle rotjes intact blijven bij het uitrollen en dat deze rol weerbestendig is. Nitraatkwaliteit!!! Nu slechts €69.50

Buiten deze hoogwaardige rol gooien we ook nog een 500 grams W-shape waaier van Jorge in de promotie. Super krachtig blok met multi-effect. 40% korting!

thumcb.jpg

Kijk is aan, mooie acties.
En goed parkeren.. geen gekloot langs de weg.. mooi parkeerterreintje voor de deuren.
Kopen en inladen :)

Mega mega veel voordeel bij HQ Fireworks!

Mega mega veel voordeel bij HQ Fireworks!

Tot 30 juni 2016 kan u genieten van spectaculaire kortingen op knal en siervuurwerk bij HQ Fireworks te Industrieweg 6; 2320 Hoogstraten.
KLIK HIER VOOR ALLE PROMOTIES!

ELKE ZATERDAG OPEN VAN 10.00U TOT 17.00U

15.jpg

MAARTSTUNT!
De hele maand maart bij HQ Fireworks, Industrieweg 6; 2320 Hoogstraten
de Cruel Traction, verkozen tot beste cakebox 2014 & 2015, voor slechts €99

SLA JE SLAG!
Maximum 1 stuk per klant.
Openingsuren:
Vrijdag: 10.00u - 17.00u
Zaterdag: 10.00u - 17.00u
Cruel Traction.jpg

Afgelopen zaterdag een bezoekje aan deze winkel gebracht voor weer wat leuke zomerinkopen! Paar leuke boxen meegenomen voor vooral ook een leuke prijs! Mooie strakke overzichtelijke winkel, veel meer voorraad dan in Baarle. Ook altijd drinken en iets gratis! Zeker een bezoekje waard deze winkel! :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag een bezoekje aan deze winkel gebracht voor weer wat leuke zomerinkopen! Paar leuke boxen meegenomen voor vooral ook een leuke prijs! Mooie strakke overzichtelijke winkel, veel meer voorraad dan in Baarle. Ook altijd drinkel en iets gratis! Zeker een bezoekje waard deze winkel! :thumbsup:

drinkel?? of drinken?

Ik ga hier van het jaar ook nog wel een keer buurten :)

Bij loots in baarle krijg ik ook altijd gratis drinken en wat gratis vuurwerk erbij.Ja dat ze wat vuurwerk meer hebben zal wel kloppen als je een megastore bent.

Enkele weken terug geweest. Bestelling had ik via de mail geplaatst. Bij aankomst stond alles keurig netjes gereed. net zo als vorige keren kreeg er weer wat extra potten bij. Nadeel van het gratis blikje cola is dat je ongeveer bij de grens al moet zeiken en dan nog een uur verder moet :p

Enkele weken terug geweest. Bestelling had ik via de mail geplaatst. Bij aankomst stond alles keurig netjes gereed. net zo als vorige keren kreeg er weer wat extra potten bij. Nadeel van het gratis blikje cola is dat je ongeveer bij de grens al moet zeiken en dan nog een uur verder moet :p

Wat een gezeik.

:bonk:

Vandaag hier geweest ben erg postitief over deze zaak en makkelijk te bereiken.vriendelijk personeel ook hier ga ik in de toekomst vaker heen.:)

Ik krijg net een nieuwsbrief over binnenkort verkrijgbaar met een foto van nitraten (colour nitrate)

Iemand die er meer van weet? :)

Back
Bovenaan