Event Narcotic Box 50's

Lijkt mij persoonlijk heel sterk, kan me dit niet voorstellen.
Je ziet wel vaker tijdens demo's de de boxen verkeer worden afgestoken.
Mocht het wel zo zijn is het eeuwig zonder, maar ik heb er nog vertrouwen in.

Volgens mij is dit de Narcotic Box. De omroeper zei Sick Six tijdens de demo van Plaggenmarsch. Maar die is heel anders.
Idd 2 x dezelfde cake.

:frusty: vanmiddag op het laatste moment nog in de losse voorverkoop meegenomen lees ik nu dat het mischien 2 dezelfde zijn:sad:

Er staat trouwens wel versie A en B op de cakes, geen effecten.

Klein doosje dus. Gelukkig zegt dat niks. Ben benieuwd voor diegene die em hebben of het nou twee dezelfde cakes zijn ja of nee

Ja hij is een stuk kleiner dan verwacht.
Ging er vanuit dat het een halve Immortal Gold doos zou zijn maar dat haalt hij bij lange na niet.
Cakes zijn niet beplakt met een A en B, staan wel 2 productnummers op het label zelf waarin een A en B verwerkt zijn.
Daarvan maar de A als nummer 1 gepakt, we zien wel vanavond.

Het zijn helaas 2 dezelfde cakes, daarentegen zijn ze wel prima van kwaliteit. Moet zeggen dat het in de straat ook niet veel uitmaakte dat je 2x hetzelfde zag aangezien het toch een klein boxje is.

Hier ook 2x de A cake (ondanks dat de labels wel gewoon een A en B noemde) en voor het eerst dat er een fikse pauze tussen de cakes zat.
Nu lont ik al jaren Rubro boxen door, allemaal op dezelfde manier, maar bij deze verliep het verre van vloeiend.
Tegenvaller.

Hier ook 2 dezelfde cakes. Had voor de zekerheid de cakes verwisseld mochten het er toch 2 verschillende zijn. Maar mocht de pret niet drukken. Had deze doorgelont met roze snellont. Geen pauze er tussen.

In het promofilmpje begint de cake met een geweldige opening en daarna verschijnt het goud in de vorm van single shot met als afsluiter een finale. Welke versie ontbreekt nou volgens jullie?

Deze nieuwe box ook aangeschaft en gefilmd afgelopen oud en nieuw.

Prima cakebox maar mist wat extra's doordat het alleen maar dezelfde effecten zijn.
Inderdaad gewoon 2x dezelfde cakes.

Had m in de aanbieding kunnen kopen dus dan is ie wel de moeite waard!

Filmpje op youtube in 4k;

Wat stom zeg! Het eerste gedeelte van het promofilmpje maakt de box zo aantrekkelijk! En dan ontbreekt nu net dat gedeelte. Kun je beter een frozen by fire pakken van rubro. Dezelfde effecten voor minder geld.

Inderdaad erg jammer dat de 1e cake van de productdemo ontbrak. Die maakt deze box juist zo leuk.

Mede daardoor stond deze ook op mijn bestellijst!

Helaas is het achteraf makkelijk praten maar je zou bijna een compensatie (gratis cake :cool: ) vragen aan rubro haha!
Officiële productvideo is helaas wat misleidend.

Uiteraard blijft het vuurwerk uit China, dus ze kunnen daar ook fouten hebben gemaakt. Volgend jaar in ieder geval niet meer voor mij.

Gr.

Wellicht dat er dit jaar weer een nieuw poging komt de cake te produceren zoals die bedoeld was.
Nu zijn het inderdaad 2 dezelfde cakes. Opzich ook een leuk effect alleen niet zoals het bedoeld is. Afgelopen weekend deze nog geschoten in een show en met een redelijke hoeveelheid geeft het toch een leuk effect.

Back
Bovenaan