Final Fate

Heb er ook 2 besteld in de hele vroege freakactie (31 januari :)) Wil ze schieten voor mijn kartonnetje happy Qs ook in de finale, dus hopelijk zijn er nog 7 in Huizen:D

Wij bij Vuurwerk Riezebos hebben een vervanger (omlabeling waarvan de naam me even ontschoten is) al in de bunker staan :)

2x Final Order in de finale en man, wat een dreunbak! Goed harde salutes hoor, en ze ging leuk gekruist dus een gevulde lucht met dikke ti-dreunen. Topding!

Een Final Fate is geweldig, twee Finale Fates tegelijk is waanzinnig. We waren even vergeten dat er nog prachtige lichtkogels uitkwamen ook. Dat was een leuke verrassing.

Juichende mensen in de straat! Topper!

Hij stond in de knalfinale in mijn show, maar die finale was zo groots dat ik hem niet goed heb kunnen beoordelen. Er gingen wel 15 cakes tegelijk af toen, maar volgensmij was hij goed.

Beste salute cake op dit moment! Gave licht kogels (blauw en rood), Goed gevulde ti-boeketten, flinke klappen en dan nog het waaier effect wat erbij komt. Dit is een dikke aanrader!

Naar mijn idee was het tempo van mijn final order (omlabeling van de final fate) een stuk lager dan hij hoort te zijn.

Ik had er ook 2 wou ze opnemen in mijn pre finale alleen miste de reserve lonten. Had helaas niet genoeg tijd meer om dit op te lossen. Hopelijk volgend jaar wel reserve lont :) Heb ze toen maar allebei tegelijk geschoten in bijziend oog van de politie tegen 2:00 wat een geweld komt uit deze kokertjes.

Ik vond het een heerlijke bak 2 jaar terug, helaas dit jaar niet gehad omdat ik de voorkeur gaf die van mij aan klanten te geven omdat ik er anders niet genoeg had.
Dit jaar komen ze er zeker weer bij in mijn show, ze staan al genoteerd!

Back
Bovenaan