Pyromovies HD
Banned
Natte blokken waren dat ^^ Karton was een beetje uitgezet. Levensgevaarlijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hee mannen ik keek net een filmpje van die Ruben van xtremerides, wat vinden jullie daar nou van?
In het filmpje maakt hij een vuurpijl met een shell er op. Als ik dit zie denk ik echt vent rot op met je *** filmpjes jij bent de reden dat mensen een verbod willen maar hij heeft ontzettend veel volgers, allemaal jonge jochies die alleen maar illegaal willen zien. Vind die vent een ontzettende pannenkoek en diep triest. Wat jullie?
heb je niks beters te doen dan ruben af te zeiken nee hij is niet perfect en ja h8j gaat verkeerd met vuurwerk om.
dat is zijn verantwoordingm
mensen verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Dit filmpje toch altijd mininimaal 1 keer per jaar bekijken
Ik vind dat hij gewoon hypocriet bezig is. Enerzijds zit hij illegaal spul in de hemel te prijzen dat het allemaal niet zo gevaarlijk is, en anderzijds gaat hij lopen knutselen met dingen. En dan gaat hij ook nog 20 keer zeggen ja jongens doe dit thuis niet na. Dan denk ik toch wel even van tjah vent wat ben je nu eigenlijk aan het doen haha. Ik wil niet lopen stoken maar ik dacht dat iedereen op dit forum toch wel klaar was met dit soort grapjes
https://youtu.be/U4pcuXD5ikM
Een paar mooie Japanse kunststukjes.
Ik weet dat in Nagano jaarlijks een groot festival is.
Het is jammer genoeg niet om de hoek maar staat ook op mijn to do list.![]()