Wind Up

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1576
Artikelnaam: Wind Up – 19 Schots
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: ca. 400 Gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: 19 Shots battery "Wind Up" Effect: Fantastische smaragd groene, kobalt blauwe en bloedrode crosettes.
Tijdsduur: 40 seconden
Stijghoogte: 45 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud:
Richtprijs:

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1576_-_geisha_-_wind_-_up_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Buitengewoon benieuwd naar de uitwering hiervan. Als ik naar zijn zusjes kijk The Gambler en de Zigra, die ik kwalitatief heel goed vind, kan dit wellicht ook een topper worden. hoop echt dat een volle crossette bak gaat worden. Er is nog geen filmpje, maar hoop doet leven...

Deze zijn er dit jaar niet meer bij!??? Ben dan eigenlijk wel benieuwd naar de waarom want dit is een goede crosetpot.

Bij mij plopten deze crossettes toch wel prima open. Deze cake heeft grote tubes, en schiet bizar hoog. De kleuren zijn erg fel en de crossettes vind ik zelf heel aardig uit de verf komen. Het is geen topcake, maar op een rustig moment in de avond komt hij goed tot zijn recht. Erg duur is ie ook niet, dus dat scheelt.

Bij mij plopten deze crossettes toch wel prima open. Deze cake heeft grote tubes, en schiet bizar hoog. De kleuren zijn erg fel en de crossettes vind ik zelf heel aardig uit de verf komen. Het is geen topcake, maar op een rustig moment in de avond komt hij goed tot zijn recht. Erg duur is ie ook niet, dus dat scheelt.

Die van jou doet het inderdaad prima! ik zal vast een maandochtend exemplaar hebben gekregen

Back
Bovenaan