Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

what the...dingen lopen al tegen de 50 euro! En dat met verminderde kwaliteit! Voor een tientje of anderhalf meer heb je notabene 10 Zink NL!

Afgaand op alle filmpjes en verhalen, toch maar opgenomen in mijn collectie van dit jaar. Ik ben benieuwd! Soort gelijke pijlen heb ik nog niet kunnen vinden, iemand..?

Dit is het eerste jaar dat ik ze niet in mijn collectie heb. Ze worden mij echt te duur. Ik heb nu zena light year besteld. Ik hoop dat die de kwaliteit van killig-arrow kunnen benaderen.

Dit jaar weer besteld voor 32 euro. Dat vond ik ze nog net waard. Vorig jaar heb ik light year gehad maar die vond ik toch een heel stuk minder.

Gaan deze pijlen uit het assortiment? Zie deze nog amper verkocht worden in veel winkels, waar ze voorheen wel verkocht werden.

ik heb ze twee jaar geleden voor het laats gehad. toen vond ik ze tegenvallen omdat ze te hoog gingen
Nu dit jaar toch maar weer eens proberen dacht ik. wat blijkt nu, staat er 2011 op de verpakking. zal dus een rest partij zijn. heel erg jammer.:bonk:

ik heb ze twee jaar geleden voor het laats gehad. toen vond ik ze tegenvallen omdat ze te hoog gingen
Nu dit jaar toch maar weer eens proberen dacht ik. wat blijkt nu, staat er 2011 op de verpakking. zal dus een rest partij zijn. heel erg jammer.:bonk:

Nee hoor, zitten gewoon nog in het assortiment van Wolff en zijn volop verkrijgbaar!

Als ik ze nog ergens voor rond de 30-35 euro kan vinden neem ik ze zo weer mee maar 50 euro vind ik toch echt te veel van het goede voor een pijlenpakket.

Back
Bovenaan