Zensation Box [Uitloop]

Spox

VWC lid
Nieuwe pot van Crown Collection : Zensation Box

767_Zensation_Box.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
mooie shape , heldere kleuren , goede mines , goed tempo , grote effecten , effecten die je niet vaak tegenkomt .
kortom perfect blok als je 60 euro kan missen voor 15 sec vuurwerk tenmiste .
bedankt voor deze informatieve post en goede film pieter .

Laatst bewerkt:
Ik zou dit blok zelf niet kopen, ik vind het een veel te hoge prijs voor de duur en de effecten die je krijgt.

De opbouw op zich is wel leuk verzonnen. Jammer dat er meerdere tegelijk af worden gestoken, want dan had je dat punt nog beter kunnen beoordelen

Erg gaaf product deze Zensation Box, alleen zoals Jupilerfreak al melde is hij wat duur voor wat je krijgt. De cake is namelijk zeer snel leeg.

Neemt natuurlijk niet weg dat het een heel mooi/appart product is. De mines die in V shape worden geschoten komen erg hoog en de effecten in het midden waren ook lekker groot.
Wat ik vooral gaaf vind aan deze cake zijn de spinners in het begin.
En ook in deze cake weer de mooie falling leaves:)

Hier nog een filmpje van de Zensation Box:
Zensation Box *NIEUW in 2007*

Ik vind de Zensations box een prachtige cake. Prachtige combinatie van mines,spinners,brocade en falling leave,s.
Het tempo is snel, cake is daardoor binnen 20-25 seconden uitgewerkt.
Maar ik denk dat de ware liefhebber met een ruim budget hem wel zal aanschaffen. Bij mij staat hij inmiddels op de lijst.
Ik vind het de beste 500 grammer van Crown.

een erg goed product van crown iets wat prijzig voor wat je krijgt,maar hij is wel erg mooi, ik ben het ook eens met Marc. ook ik vind dat het vaak toch altijd wat moeilijk inschatten is hoe je cake er uit ziet ,als je hem single afsteekt,op de filmpjes worden ze altijd in meerdere getalen geschoten..

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de folder van mij dealer (PAP) binnenkreeg, maar daar staat hij in voor 25 euro (niet de Brocade, maar de Box!). :D

Lijkt me sterk erg sterk hoor

het zou kunnen wat Big Spender zegt.
maar dan moet het haast wel een drukfout zijn.
als dat zo is is het wel een kostbare fout.
Ik heb net nog op de website van Pap gekeken en daar staan alleen maar verkoopadviesprijzen op.

:bye:

Jij bedoelt dus echt de Zensation, niet de Zensation box. Een ander product?

Laatst bewerkt:
Jij bedoelt dus echt de Zensation, niet de Zensation box. Een ander product?

Er staat de Zensation Box met het goede plaatje erbij en alles. Ook niks erover dat er 4 versies zijn ofzo..

Maarja, ik ga morgen naar de demo van hun en zal het dan nog wel even navragen.

Back
Bovenaan