HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerkshow ter afsluiting van de kermis in Oisterwijk

Vuurwerkshow ter afsluiting van de kermis in Oisterwijk

Voor de derde keer verzorgd Haokan de vuurwerkshow ter afsluiting van de kermis in Oisterwijk.
Er zullen 180 consumenten cakes op 5 posten hiervoor gebruikt worden.
Datum: woensdag 15 juli
Tijd: 23:00 uur
Waar: Lindenpark, Oisterwijk (achter het gemeentehuis)

Begin juli zullen de prijzen in de webshop wat gaan stijgen dus profiteer nu nog van de laagste prijzen.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Haokan mega uitverkoop

Haokan mega uitverkoop

Het minimale bestelbedrag voor de eerste order is van € 75,- verlaagd naar € 25,-
Dus de eerste keer dien je voor minimaal € 25,- te bestellen en daarna kan je in je account gewoon bij bestellen voor elk bedrag.

Bekijk al de aanbiedingen op

Eerder maar eens overleggen met mijn vriendin over de prioriteiten van het budget :p Schoenen en kleding zat.. maar vuurwerk?

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Voorraden zijn in de webshops aangepast verschillende producten zijn weer beschikbaar.
Wegens werkzaamheden aan de database van de shop zijn de prijzen nog steeds op zijn laagst
Maar deze zullen binnen enkele dagen wat gaan stijgen dus bestel nu nog met de hoogste kortingen.
Regelmatig krijg ik de vraag wanneer er nieuwe producten in de shop geplaatst gaan worden, dit zal gebeuren als de importeurs hun nieuwe lijnen bekend gaan maken.

Laatst bewerkt:
Voorraden zijn in de webshops aangepast verschillende producten zijn weer beschikbaar.
Wegens werkzaamheden aan de database van de shop zijn de prijzen nog steeds op zijn laagst
Maar deze zullen binnen enkele dagen wat gaan stijgen dus bestel nu nog met de hoogste kortingen.
Regelmatig krijg ik de vraag wanneer er nieuwe producten in de shop geplaatst gaan worden, dit zal gebeuren als de importeurs hun nieuwe lijnen bekend gaan maken.

WWW.HAOKANVUURWERKSHP.NL

Er mist een O in de URL, SHP -> SHOP.
:wink:

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Door grote drukte zaten alle afhaaltijdstippen in Pijnacker al vol
We hebben nu extra uren geopend zodat er weer besteld kan worden.
Iedereen die al besteld heeft kan natuurlijk in zijn eigen afhaaltijdstip gewoon bij bestellen.

Mega uitverkoop win een big box

Mega uitverkoop win een big box

WIN EEN BIG BOX
We zijn over de 450 bestellingen en diegene die de 500ste bestelling plaatst krijgt er een BIG BOX ter waarde van € 249,95 (afgeprijst voor € 145,-) gratis bij.
LET OP alleen bestellingen boven de € 35,- tellen mee in deze actie.

waarom niet alle bestellingen mee laten dingen voor de prijs als jullie bij de 500 zijn?dat lijkt me wel zo eerlijk voor alle mensen die al een bestelling bij jullie gedaan hebben......

Zo! Ik heb geen enkel vergelijkingamateriaal maar 450 bestellingen in juli lijken mij er erg veel. Gefeliciteerd! Ikzelf wacht nu op nieuwe producten, maar leuke actie.
Ben het wel eens met bizzy1, doe het gewoon bij iedere bestelling. Maar dan krijg je ook vast een boel bestellingen van 50 cent om mee te dingen naar een prijs, dus aan de andere kant begrijpelijk ook.

Is gewoon een actie, we proberen het leuk te houden.
kost verder niets en er staan nog genoeg mooie aanbiedingen in de shop.

waarom niet alle bestellingen mee laten dingen voor de prijs als jullie bij de 500 zijn?dat lijkt me wel zo eerlijk voor alle mensen die al een bestelling bij jullie gedaan hebben......

Ik zie dat in Oisterwijk de combideal Event King Crown with Glitter + Big Box voor 199,- niet meer bestaat. Echter zijn beide boxen los wel nog gewoon te bestellen. Is daar een reden voor? In beide andere winkels zijn ze nog wel gewoon te bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan