Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kun je in zo'n supermarkt gewoon om een karton vragen dan? En ben je dan goedkoper uit?
Uiteraard haha. Wel makkelijker meenemen. Enig idee hoe je daarom vraagt in het Duits? Mijn Duits is zó slecht...
Karton meegenomen en wat waren ze goed deze jaarwisseling zeg. Nog beter als de jaren voorheen, de burst was lekker en de effectspreiding was erg mooi rond. Pareltjes, volgend jaar alleen nog voor deze cake naar Duitsland haha.
Vergeet de tail niet was dit jaar erg goed.![]()
Inderdaad Kwintos. Kost geen drol, 19 cent per schot lekker goedkoop en perfect om voor 12 uur mooi mee te rommelen. Wel altijd afwachten of je ze te pakken kan krijgen, in Wesel hadden ze maar 4/5 karton op voorraadBinnen 2 minuten op dus, gelukkig toch een karton bij het magazijn te pakken gekregen anders hadden we kunnen wachten op de volgende lading ghehe
Inderdaad Kwintos. Kost geen drol, 19 cent per schot lekker goedkoop en perfect om voor 12 uur mooi mee te rommelen. Wel altijd afwachten of je ze te pakken kan krijgen, in Wesel hadden ze maar 4/5 karton op voorraadBinnen 2 minuten op dus, gelukkig toch een karton bij het magazijn te pakken gekregen anders hadden we kunnen wachten op de volgende lading ghehe
Voor mij was het meer last minute beslissing om te gaan,dus ben gewoon bij de grens wezen kijken tot mijn verbazing hadden ze alles nog.Bij de lidl was het bijvoorbeeld veel drukker dan bij de aldi maar dat is elk jaar wel het zelfde eigenlijk.Was ook bij Emmerich zoals Djaimy aangeeft.![]()
In Emmerich is het altijd wel redelijk te doen hoor, er is heel veel op voorraad en iedereen denkt ''laten we maar doorrijden, hier zal het wel druk zijn''. Als er maar genoeg zo denken is t vanzelf rustig![]()
Ja heb daar wel andere tijden meegemaakt..dat je moest vechten voor je spullen maar gelukkig is dat nu beter geregeld met bestellijsten.![]()
Volgende keer gewoon naar Emmerich gaan, die zijn daar dik en dik op voorraad. Ze geven ze alleen wel los mee, ook geen probleem natuurlijk.
De Reno's waren als enige cake zo slecht op voorraad eigenlijk, rest was er genoeg en de drukte viel mee denk rond 8 uur 30 man in de winkel ongeveer. Vindt het juist wel wat hebben dat graaien naar je spullen, mits je alles hebt natuurlijk![]()