Cees van der Horst Breda

Zijn er net als voorgaande jaren weer van die super stunts ?
Meen dat er vorig jaar iets van Bonfireworks was. 8 potjes voor 18 euro.

Zijn er net als voorgaande jaren weer van die super stunts ?
Meen dat er vorig jaar iets van Bonfireworks was. 8 potjes voor 18 euro.

We doen ons best om jullie weer zulke stuntaanbiedingen te kunnen aanbieden.
Na kerst weten we meer en indien er echte stunts zijn zullen we het via dit topic proberen te communiceren. Vergeet niet dat we zoals ieder jaar ook weer normale aanbiedingen hebben die nog niet op de site te vinden zijn en onze outlet zal op woensdag 31 december ook weer open zijn!

We doen ons best om jullie weer zulke stuntaanbiedingen te kunnen aanbieden.
Na kerst weten we meer en indien er echte stunts zijn zullen we het via dit topic proberen te communiceren. Vergeet niet dat we zoals ieder jaar ook weer normale aanbiedingen hebben die nog niet op de site te vinden zijn en onze outlet zal op woensdag 31 december ook weer open zijn!

Netjes, van na kerst tot oud en nieuw zal ik bijna elke dag de winkel binnen vallen om nog de laatste dingentjes te bestellen en te kijken dus dat komt zeker goed. ;)

Ik wilde een freakbestelling plaatsen tijdens kerst dus was een beetje aan het rommelen met m'n lijstje maar wat zie ik nu... Zitten de freaktijden vol?? Kan deze niet meer selecteren.

Beste Rico,

Als het goed is kan je ook het tijdvak 01:00 - 02:00 aanklikken; dan werken de freakkortingen ook.
Hoor het graag of het gelukt is.

Beste mensen van vuurwerkbreda,

Hebben jullie ook nog dagaanbiedingen in de winkel tijdens de verkoopdagen?

mvg en alvast bedankt

Freaks!
Hierbij weer een bericht met superaanbiedingen van ons!

Vuurwerk Factory 1, 2 & 3 van €99,75 voor €59,95!
Magic sky pijlenpakket €12
Tomahawk; Moving Star; Resistance van €124,95 voor €89,95

Galaxy collision 1 voor €20 én 2 voor €35

Voorraad is ruim maar op=op! Dus ben er snel bij!

Laatst bewerkt:
Beste freaks,

Namens de gehele bredavuurwerk crew wensen we jullie een gezond en goed nieuwjaar!

Wij willen alle freaks bedanken die van de actie profiteerden en natuurlijk voor alle complimenten die we mochten ontvangen. Daarnaast ook een bedankje voor iedereen die bij de freakavonden aanwezig was.

We mogen terug kijken op een geslaagde verkoopperiode. Dit jaar zijn we qua freakbestelling flink gegroeid. Vooraf hoopte we dat dit niet ten koste van de service zou gaan. Gelukkig is alles soepel verlopen. En hebben we zowat alles kunnen uitleveren wat vooraf is bestelt (op één enkel product na). Dit was een van onze doelstellingen en ook voor het aankomende jaar willen we alle (freak)bestellingen volledig uitleveren. Niets is minder prettig dan een gewenst product niet geleverd krijgen.

Wat kunnen jullie van ons verwachten in 2015?

We beginnen vanaf nu met een outlet verkoop
We hebben dit jaar voor het eerst een outlet. Diverse producten van Evolution, Wolff, Rubro en Royal worden voor een vaste aanbiedingsprijs aangeboden. We beginnen met producten van Evolution en Rubro voor scherpe prijzen! Sommige producten hebben meer dan 40%!! KORTING Ben snel want op=op.

- Freakavonden
Afgelopen jaar introduceerden we 2 freakavonden en waren beiden een groot succes. Dit jaar willen we het nog grootser aanpakken. De data worden dit jaar ook eerder aangekondigd.

- Freakactie
Ook dit jaar komt er weer een freakactie met fikse kortingen. Afgelopen jaar gingen we half november online, dat zal dit jaar zeer zeker eerder zijn. Medio oktober is de planning.

- Assortiment
Wederom zullen we dit jaar het grootste/breedste assortiment van Breda en omgeving aanbieden. Naast onze vaste merken zijn we altijd opzoek naar innovaties en nieuwe merken/importeurs. Dus wie weet komt er nog iets nieuws bij. We beschikken over een opslag van 50.000 kg dus genoeg mogelijkheden voor een assortimentsuitbreiding.

We hopen jullie dit jaar weer 'te mogen ontvangen op onze website en/ of winkel.

Mochten jullie nog vragen/tips/opmerkingen hebben, stel ze gerust. Contact opnemen kan via luuk@bredavuurwerk of via PM.

Groeten van het Bredavuurwerk.nl team.

Luuk en rolf, het was weer een top seizoen. :wink:
De service, het assortiment, de showroom, medewerkers. Het is gewoon allemaal top!

Cees zelf behartigt ook nog eens de belangen van de vuurwerkliefhebber goed! Dit jaar zeker weer bestellen.

We boffen ook wel met 3 vuurwerkshops naast elkaar, bijna elke importeur is vertegenwoordig.

Top actie! Wil volgend jaar de winkel zeker komen bekijken. Had nu een freakbestelling die ik om 01:00 uur kwam ophalen. Stond meteen iemand naast mijn auto die mijn bon meenam naar de loods en daar kreeg ik een doos met cakes in mijn handen gedrukt.. Was binnen 3 minuten weer weg haha! Toen dacht ik: dat was volgens mij niet helemaal de bedoeling. Thuis werd ik gebeld of ik mijn bestelling wel had afgehaald. Was dus niet helemaal goed gegaan. Dus volgend jaar kom ik graag binnen kijken ;-)

Als het gaat over aanvulling van het assortiment en innovatieve producten: misschien Marijn erbij nemen? Zitten toppers tussen zoals Amazon, Down Under, Cross, Hoogmoed, Woede etc. En dan hoef ik niet meer naar Eemnes te rijden :D

Ze hebben in het verleden marijn gehad. Maar daar zijn ze toen helaas van afgestapt. Voor de rest blijft cees van der horst toch wel de freakwinkel van Breda:D

Nu extra 10% kassakorting bovenop de dikke outlet prijzen. Totale korting van 50-60% op de meeste producten.

ossxmg.jpg

Is het mogelijk om een eerder gemaakte bestelling te verhogen?
Want dat wilde ik doen,maar nu moet ik voor minimaal 50 euro besteden,terwijl ik al een bestelling heb staan.

Back
Bovenaan