Welke singleshot is het beste?

Dan heb jij geluk gehad. We hebben ze na elkaar afgestoken en de sick6 knalde zeker zachter als die van weco. En daar hoefde je geen deskundige voor te zijn om dat te horen.
Dit jaar maar weer voor de binkies gaan.

De Binkie vond ik juist erg tegenvallen... Uit welke single-shots heb jij de keuze?

Heb de royall exxtreme nog niet voorbij horen komen. Ik vind m helemaal niet slecht iig.
Ging echt ongeveer even hard als de knockdown van dit jaar of nog wel harder.

Hoi,

ik ben nieuw hier op het forum, en ik ben van plan om dit jaar van verschillende single shots & cakes te testen van verschillende winkels.

Iemand nog tips ?

Groetjes Sven

Waar ik zeer tevreden over was zijn de Mad Dogs. Deze knallen gewoon erg lekker
Ook de Royal thunders (Knock Down) gingen goed. Die Royal XXtreme waren veel kleiner als ik verwachte en de uitwerking ook. (waren ook maar €10,- per 50)
Sick 6 viel mij ook tegen qua knal maar zijn door die mine wel speciale shocks natuurlijk. Zelfde geld voor de fluit-thundershocks. Chouêt (box) waren ook érg leuk!
Die rook thunders zijn ook leuk maar ik kon niet een luidere knal ontdekken..

Dit jaar denk ik zeker 12/15 verschillende thunderkings dus zal ook wel even een vergelijk filmpje maken. Die houden jullie van mij te goed :wink:

Ik heb dit jaar ook de Jumbo box - thundershocks. Wat zijn hier de bevindingen van?

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen!

Ik heb een dillema;
'Boerenbond heeft Thunder Kongs, waarbij je er 64 krijgt voor 20,00. Maar Diel Boere Vuurwerk heeft Thunderkings, waarbij je 80 stuks krijgt voor 20.00. Maar mijn vraag nu is: Welke is beter?

Dankjewel!
- Mike

Back
Bovenaan