[Dynasty] Wild Cats

86705hy0.jpg

eigen foto komt nog

Artikelnummer: 867
Artikelnaam: Wild Cats
Bruto Gewicht: 820 gr.
Aantal Schoten: 6 Schots
Effectomschrijving: rode, groene en zilvere kometen worden gevolgd door gekleurde boeketten, zilvere regen en crackling
Tijdsduur: 10 sec.
Stijghoogte: +- 20 m.
Richtprijs: €10,00
Verpakkingseenheid: 12/1
Film: Vuurwerktoko.nl

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is werkelijk een prachtige pot !!! Een absolute aanrader !!! De schoten knallen hard uit de pot en spatten uigteen in prachtige crackling. Het is ook een goede prijs/kwaliteit verhouding. Iets wat bij Dynasty herkenbaar is. Al met al zeer tevreden en volgend jaar weer in mijn assortiment !!! :bye:

De 2 palms zijn heel mooi. Alleen voor 6 voor 9 euro, liever niet. Dan kies ik eerder voor een duurdere pot, met meer schoten of een goedkopere pot, met evenveel schoten:wink:

De 2 palms zijn heel mooi. Alleen voor 6 voor 9 euro, liever niet. Dan kies ik eerder voor een duurdere pot, met meer schoten of een goedkopere pot, met evenveel schoten:wink:

Mwa met jullie ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens. Als ze er nog een paar schoten bij zouden doen was het wel een topper. Ik vind hem nu ook wel goed maar met meer schoten is natuurlijk altijd beter :D

Laatst bewerkt:
Gimberghski ik heb deze pot tijdens een demo in december gezien. Werkelijk waar een mooie pot. Hij is alleen zo snel afgelopen. Zitten maar 6 schoten in.
Maar als je het effect mooi vindt dan koop je hem toch?
:wink: :wink:

Dit is werkelijk een prachtige pot !!! Een absolute aanrader !!! De schoten knallen hard uit de pot en spatten uigteen in prachtige crackling. Het is ook een goede prijs/kwaliteit verhouding. Iets wat bij Dynasty herkenbaar is. Al met al zeer tevreden en volgend jaar weer in mijn assortiment !!! :bye:

@ moontan : Volgens mij betekent dat dat ik hem al een keer heb gehad en dat ik hem dit jaar waarschijnlijk weer koop :D

weer 'n topper van mijn favorite merk dynasty , 3 soorten hele harde crackling die omhoog gaan met een mooie strakke tail .
ik vindt hem zo mooi deze komt 3 of 4 keer in mijn collectie , en ik zorg ervoor dat ze achter elkaar doorschieten , dus dat ik dan eigenlijk 'n blok heb met 18 of 24 schoten.
ik heb zoveel producten op het oog dat bijna heel m'n lijstje al compleet is .

even nog iets , als je 'n goeie mening wil krijgen over 'n product is 'n straat filmpje heel handig , daarom hier 'n filmpje afkomstig van www.jpsweb.nl http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurwerk Filmpjes 2006-2007/WildCats.wmv .

:bye:

Laatst bewerkt:
is dit dezelfde wild cats als in een paar van de goedkopere dynasty pakketten zit? hij heeft zelfde naam alleen andere verpakking

hier hadden ik en michael / pyromaniac 3 stuks van , welke snel achter mekaar aangestoken werden .
leuk budget potje en met 3 stuks 'n ware crackling zee :D .
zelfs als je niet van crackling houd is dit 'n aanrader , want de crackling uit deze pot is niet van dat zachte gepruttel uit de meeste cake's met crackling .

Back
Bovenaan