Welke singleshot is het beste?

Vond de afgelopen jaren de thunderking 2.0 het hardst gaan. Gisteren de thunderking special van China red getest om te kijken of het wat was. Keiharde burst. Toch wel de hardste singleshots die ik heb gehad. Als je ze nog kan bemachtigen zeker doen.

Ik heb dit jaar veel verschillende gehad. Maar de corsair/asian thunder was toch het hardst van allemaal. Zelfs iets harder dan de Flashbang van Nico de nr1 van onze buren. Deze kwam bij mij op de 2e plek gevolgd door de rode thunderking van Rubro. Er zit minimaal verschil tussen deze 3.

Ik heb dit jaar een keer geen singleshots afgeschoten maar er liep er hier wel eentje in de buurt rond met hele goede :P die knalde echt veel harder als de andere singleshots die gestookt werden
zal is kijken of ik ze nog ergens terug kan vinden.

ze hadden een rood of blauw peony boeketje met echt een kneiterharde burstklap! ik heb jaren binkie's, originele thunderkings en flowerthunders gehad maar deze gingen minimaal net zo hard, ben toch wel benieuwd welke dat nou waren.

Ik had dit jaar de Thunderkings van Katan, toen ik ze eerst zag dacht ik echt, die dingen zijn crap. Maar goddamn, goeie klappers en mooi Ti boeketje!

We hadden dit jaar: Binkies, Knock Down (2013), Rubro thunderking (2013), Royal thundersmoke (2013), Pyromaster, Thunderking (katan), Flashing Thunder XL
Het verschil was wat mij betreft minimaal, ze knallen allemaal prima.

Asian thunderking is in ieder geval gedegradeerd qua knal, had er ook nog van vorig jaar maar echt een heel stuk harder waren die.

Ik stem voor de Pyro King van Pyrostar. Echt een harde dreun met veel drukverplaatsing (putdeksel 2m de lucht in, sneeuwpop uit elkaar) Prijs ook zeer goed (nog geen euro per 6)

Ik had dit jaar: Thundershock van mad dog (Cafferata), epic shock van mad dog (Cafferata), asian thunder silver/red van GBV weco, de flashing thunder xl van Vulcan, de shockmania van Wolff, de thunderking van Katan.
De thundershock was het hardst, de flashing thunder xl was ook erg hard en met een zeer goed zilveren boeket. thunderking van katan #3 met een leuk TI boeket, de shockmania ook #3 met een crackling boeket en goede knal. De at viel tegen qua knal EN sier, maar was wel beter dan de ven dure epic shock.

Had dit jaar de sick6 van zena maar vond ze behoorlijk tegen vallen. Me buurjongen had de corsaire flashing thunder van weco en die knalde beduidend harder.

Had dit jaar de sick6 van zena maar vond ze behoorlijk tegen vallen. Me buurjongen had de corsaire flashing thunder van weco en die knalde beduidend harder.
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Had ze allebei maar ik vond de sick 6 duidelijk harder gaan

ik vond de flashing thunder van vulcan europ het best van de single shots die ik dit jaar had.

ik had de thunder shock vulcan europe

de sick6 van zenaNL

en de flashing thunder van vulcan europ

Monster en thunder smoke zijn heel erg goed, mooie effecten en harde knal.
Ook de china red special is niet verkeerd.
Katan thunderking knalt ook nog redelijk
screaming thunder shock is leuk voor de fluit maar knalt niet zo hard.

Filmpje van 4 thunderkings:

Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Had ze allebei maar ik vond de sick 6 duidelijk harder gaan

Dan heb jij geluk gehad. We hebben ze na elkaar afgestoken en de sick6 knalde zeker zachter als die van weco. En daar hoefde je geen deskundige voor te zijn om dat te horen.
Dit jaar maar weer voor de binkies gaan of corsaire flashing thunder.

Back
Bovenaan