Eigen vuurwerklijn voor Gerard Joling

Zo kan je het inderdaad ook bekijken:)
Vuurwerk komt nu een keer positief in het nieuws, en dat is mischien wel goed:)

Het maakt mij trouwens niet uit van wie de vuurwerklijn is, ik vind die joling maar een rare snuiter maar als hij goed vuurwerk in z'n assortiment heeft weet ik niet waarom ik het niet zou kopen:)

Ik ben benieuwd wat het word, roze labels met glitters erop ofzo?:rolleyes:

kan je al 1 ding zeggen: geen roze labels met glitters :wink:
maar witte labels met tekst met vleugeltjes en verder heb ik niet goed gezien op tv.

en verder zag dat 4 pijlen ofzo in zaten en verder kleine potjes (ga ervanuit fontijnen) kan ook lucht effect zijn :)

Tsja, bij het lezen van het bericht gisteren had ik ook twee verschillende emoties.
De marketing druipt ervan af. Doelgroep is duidelijk niet de vuurwerkfan, maar de Joling fan (of iemand die gevoelig is voor dergelijke lol van zo'n pakket). Waarmee ik niet wil zeggen dat het wel troep zal zijn, want dat weten we pas op zijn vroegst met een demo (als die er komt voor dit pakket).

Ik denk alleen dat het zwaartepunt van dit pakket op een ander gebied ligt. Leuke labels en pakkende artikelnamen. Eenzelfde aanpak als de "Sexy Fireworks" . Marketing is alles. En als het vuurwerk zelf ook in orde is dan is dat mooi meegenomen.

Los hiervan deel ik de mening dat we blij mogen zijn met deze positieve impuls in vuurwerkland. Mensen praten met een glimlach over het onderwerp. Eindelijk eens geen opgeblazen fabrieken (of stadsdelen) die je moet gaan verdedigen. Nee, gewoon een leuk berichtje over Gerard Joling en onze hobby. Als het lukt heeft meneer Joling eind december geld genoeg om een paar stevige waaiers in z'n eigen achtertuin te zetten. :D (op z'n minst!)

Groetjes,
Cameo

TELEGRAAF

wo 11 jul 2007, 07:00
Topper wordt knaller
door Stephanie Broos
AMSTERDAM - Gerard Joling komt met zijn eigen vuurwerk op de markt: 'Het Gerard Joling Superrr'-pakket. "Ik vind het een giller van de bovenste plank!" joelt de 47-jarige zanger.

Hij vertelt: "Ik werd benaderd of ik interesse had in mijn eigen vuurwerk. Ik dacht eerst dat ik voor de gek werd gehouden door het programma Candid Camera." Maar het bleek geen grap te zijn...

"Ik heb er niet lang over na hoeven te denken. Ik ben dol op vuurwerk, van kinds af aan al. Geef mij een paar rotjes en je bezorgt mij een leuke avond. Tijdens concerten pak ik ook altijd groots uit met knallend vuurwerk. Het is dus zeker aan de goede besteed!"

Vervolgt: "Het belooft een spetterend sierpakket te worden. Het vuurwerk is al getest op veiligheid en het wordt nu in China gemaakt."

De populaire artiest kan niet wachten tot het zover is. "Ik moet nog heel even geduld hebben voordat ik mijn eigen vuurpijl kan afschieten. In november ligt mijn pakket in de winkels. Mensen krijgen er ook nog een handdoek, een kalender en een poster bij. Dus niet al het geld gaat de lucht in." Gerards vuurpijlen hebben namen als Maak Me Gek, Gelukkig Nieuw Haar en Ticket To The Tropics. Met een knipoog: " Het is toch om te gieren?"

Er zit natuurlijk ook een positieve kant aan....vuurwerk wordt eens niet in een kwaad daglicht gezet.
Want het zijn meestal de negatieve kanten die in de pers naar buiten worden gebracht.
Dus wat kan je nu beter hebben, dat een bekende Nederlander dit promoot!?

Daar geef ik je dan wel gelijk in.

heir nog wat info

Het gaat hier om het pakket

Gerard Joling "Maak me Gek Superrr vuurwerkpakket"

ik heb er nog geen foto van kunnen vinden maar de inhoud is:

- 8 Vuurpijlen a 40 gram met Joling uitsparekn erop.
- 4 x 12 schots cake 180 gram
- 1x Gerard Joling nieujaarskalender.
- 1 Handoek " Maak me Gek!"

Consumenten verkoopprijs €79,95 per pakket.

(Bron Fpm)

Laatst bewerkt:
Op freakpyromaniacs heb je foto van de vuurwerk pakket (folder)

de pakket ziet er mooi uit.

en wel interessant die 8x 40gram pijlen en 4x 180gram potten

maar de pakketten is wel: op = op :p

maar of ik neem? geen idee :bonk:

Ik vind het maar 1 grote publisiteits trekker ik zou het niet kopen ookal koop ik nooit pakketen :)

zoals op internet staat is dat Gerard joling niet met dit idee is gekomen maar Evuco is er op gekomen en naar Gerard joling toe gegaan ;)

Denk je dat Joling extra media aandacht nodig heeft? Lijkt me niet, he.
Deze Joling pakketten worden natuurlijk alleen bij de Evuco dealers verkocht, dus Evuco wordt er beter van. Joling wordt er natuurlijk ook beter van, maar ik denk dat dat meer de financiele kant op gaat.

Deze Joling pakketten worden natuurlijk alleen bij de Evuco dealers verkocht, dus Evuco wordt er beter van. Joling wordt er natuurlijk ook beter van, maar ik denk dat dat meer de financiele kant op gaat.

Dit geeft voor Evuco Vuurwerk meer publiciteit en verder of Gerard Joling er ook wat aan verdient? i dont know, iedergeval voor zijn fans is het wel leuk :bonk:

tja en vergeet niet dat het gewoon "zaken" zijn he gerard joling is ook gewoon een zakenman... hij ziet er geld in dus daarom doet ie het ook en weer een manier om in het nieuws tekomen duss..

tja en vergeet niet dat het gewoon "zaken" zijn he gerard joling is ook gewoon een zakenman... hij ziet er geld in dus daarom doet ie het ook en weer een manier om in het nieuws tekomen duss..

Ja oke, maar dat spreekt voor zich. Maar echt nodig heeft ie het niet. Natuurlijk is de aandacht goed voor zijn bekendheid. Maar hoofdzakelijk zal het om geld draaien, van zijn kant af.

Uit: Marketing Tribune

Gerard Joling wordt vuurpijlmerk
Datum: 12 JUL 2007

JOURE - Eveco Vuurwerk heeft in China 100.000 vuurwerkpakketten besteld met de bedoeling die te vermarkten onder de naam 'Maak me gek'. Hiermee wordt de hysterische BN'er Gerard Joling tot vuurpijlmerk getransformeerd.
De directie van Eveco geeft aan de pakketten voor € 79,95 per stuk te zullen gaan verkopen. 'Een artiest met een eigen vuurwerklijn, dat is uniek', zegt men deze morgen in NRC.next . Wanneer de marketing van Joling-vuurwerk slaagt, overweegt Eveco ook vuurwerklijnen van andere populistische zangers te gaan verkopen, zoals Jolings collega-'topper' Gordon.

Mooi knalpakket
De directie noemt ook Hilbrand Nawijn als persoon 'waarmee je een mooi knalpakket zou kunnen samenstellen'
. Niet eerder in de geschiedenis werd vuurwerk aan persoonsnamen gekoppeld. Wel werd recentelijk de as van de gecremeerde volkszanger Andre Hazes per vuurpijl naar hogere sferen afgeschoten.

Residu voor de fans
Om fans na het afsteken niet met lege handen te laten zitten, komt er ook een 'Maak me gek'-handdoek, een grote poster en een kalender met alle singles van Joling in het pakket. Maak me gek is de titel van een liedje dat momenteel hoog in de hitparade staat. Als het nieuwe vuurwerkmerk nu maar niet net zo'n kort lontje heeft als de BN'er in kwestie zelf. (PvWK)

Ik wacht met volle verwachting af wat het wordt maar ben bang dat het net zulk zoort pakketten worden die we nu ook al kennen :(

Back
Bovenaan