Arrestatie voor afsteken vuurwerk tijdens optreden Lucie Silvas

moontan

VWC lid
Artikel uit de Groninger Internet Courant 24 juni 2007

De politie heeft zaterdagnacht tijdens het optreden van Lucie Silvas op de Grote Markt een 29-jarige Groninger aangehouden omdat hij tussen het publiek zwaar vuurwerk afstak.

Volgens de politie deed hij dat vlak bij het podium waardoor Silvas gedwongen was haar optreden even te staken.

De verdachte is vlak na het incident door de politie ingerekend. De politie noemt het een wonder dat niemand door het zware vuurwerk gewond is geraakt.

Artikel uit de Groninger Internet Courant 24 juni 2007

De politie heeft zaterdagnacht tijdens het optreden van Lucie Silvas op de Grote Markt een 29-jarige Groninger aangehouden omdat hij tussen het publiek zwaar vuurwerk afstak.

Volgens de politie deed hij dat vlak bij het podium waardoor Silvas gedwongen was haar optreden even te staken.

De verdachte is vlak na het incident door de politie ingerekend. De politie noemt het een wonder dat niemand door het zware vuurwerk gewond is geraakt.

Dan zal het vuurwerk wel niet zo zwaar geweest zijn he, aangezien een nitraat volgens de media de kracht van een granaat heeft zal het wel niet meer dan een trektouwtje geweest zijn.
Desalniettemin belachelijk om vuurwerk af te steken tussen een grote groep mensen:frusty:

Het is ook belachelijk en gevaarlijk Roel.
Ik weet absoluut niet wat er afgestoken is, maar het is afkeurenswaardig.

In Valencia tijdens Fallas is het overigens de normaalste zaak als er vuurwerk tussen het publiek gegooid word.
Maar daar zijn ze er min of meer op berekend. (borrachos)

:bye:

omg als het echt zwaar vuurwerk is dan is het natuurlijk terrecht.. maar waarom al die serieuse ophef er over???? er werd vast een knallertje afgestoken en niet een 6 inch shell zo als hun het weer omschrijven...:bye: en over vuurwerk in het publiek.. tja aan de ene kant kan je het niet maken maar ik geef even een tegestrijdig voorbeeld Fallas???

Het zal allemaal wel meevallen, maar ik vraag me wel af waarom een 29 jarige vuurwerk gaat afsteken zodat zij haar optreden moet staken (zal ook wel niet waar zijn, waarschijnlijk gewoon voor de fun).
Allemaal mooie speculaties hier, media he:frusty:

Het zal allemaal wel meevallen, maar ik vraag me wel af waarom een 29 jarige vuurwerk gaat afsteken zodat zij haar optreden moet staken (zal ook wel niet waar zijn, waarschijnlijk gewoon voor de fun).
Allemaal mooie speculaties hier, media he:frusty:

Dat klopt, en omdat er waarschijnlijk een wrede gedachte achter zit geeft dat reden om maar eens goed het verhaal aan te dikken.
En ik denk dat het gewoon een vlinder, of een nitraatje was geweest.. Iets wat toch wel een aardige klap kan geven.:wink:

Back
Bovenaan