Flashing Thunder, per doos

Deniz

VWC lid
flashing thunder.jpg
Artikelnummer: 008
Artikelnaam: Flashing Thunder, per doos
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Mega verpakking felle mortieren met harde knal in de lucht. (40 stuks in doos)
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

Laatst bewerkt:
Heeft iemand ervaring met deze single shots, of zijn ze nieuw op de markt?
Bij een vuurwerkhandelaar hier in de buurt worden ze aangeboden voor €9.95 per 40.

ja dit jaar ook nog even snel gehaald 10,00 voor 40 inderdaad vond ze harder dan de sick6 van zena en ook een mooie zilveren tail met een redelijk groot boeket voor singleshots. ( wat mij opviel dit jaar was veel single shots met grooten boeketen dat je denkt oow cake en dan na 1 shot niks meer hahah)

Zit er verschil tussen dezen en de XL versie?

de thundershock xl en flashing thunder verschillen dan wel van grootte maar ze zijn precies hetzelfde. een vriend had ze allebei tegelijk afgestoken en er was geen verschil zichtbaar.

oke dankjewel, ik had deze nog op de valreep gehaald en was toch blij mooie zilveren dikke staart en dan zon mooi boeketje

Is deze nou een beetje hard te noemen? Sommigen zeggen van wel, sommigen van niet. Iemand die ze afgelopen jaarwisseling heeft gehad, en kan zeggen hoe deze knalt in vergelijking met andere single-shot mortiertjes?

ik weet niet wat de prijzen zijn bij jou, maar die van 10 in een doos hebben hetzelfde effect als die van 40. Alleen de grote van de mortier verschilt. In Goes is de prijs 2,50 voor een verpakking van 10 en 11,50 voor 40 dus is de kleine verpakking voordeliger.

Boeket is oke maar knal is minder, maar absoluut niet vergelijkbaar met een asian thunder!!

Maar 40 voor een 10tje is geld dubbel en dwars waard

Back
Bovenaan