-*- Friesland -*- Magic Vuurwerk Gorredijk / Noordwolde

Hey, Vuurwerkliehebbers,
Woon je in het Noorden van het land en wil je graag naar de ZENA TROPHY dan Is hier een mooie kans

Zena Dealer MAGIC VUURWERK Gorredijk/Noordwolde organiseert een reis naar deze Trophy
Geef je op voor 15 september
Kijk op de site of facebook van Magic Vuurwerk voor opgave

Heb gehoord dat ze dit jaar 20 jarig jubileum acties gaan bedenken en geven nu al 30 % korting op Rubro vuurwerk, deze actie loopt tot 1 November volgens afspraak met Ruud (niet op alle artikelen , maar wel veel)
zodat alle Rubro dealers dezelfde acties hebben
Dat heeft de eigenaar me verteld
ook doen ze een actie met het buurt assortiment je krijgt er een cake bij ter waarde van 30 euro

Dus er komen weer diverse leuke acties aan zodat het weer interessant wordt

Hallo Freaks,

Wij zijn weer druk bezig met het nieuwe collectie en Acties ( 20 jarig jubileum)
Natuurlijk blijven de ZENA collectie voeren
Ook heeft Rubro weer mooie spulletjes
Op de meeste artikelen van Rubro geven we tot 1 November 30 % korting
We gaan zo snel mogelijk onze web winkel online zetten met daarin diverse leuke acties
Zo zie je straks dat wij de beste acties hebben met Rubro-Zena en Nog een uniek merk waar wij de enigste van zijn in Friesland
Binnenkort zal ik daar meer over posten
Welk merk missen jullie hier in Friesland?

Hallo Freaks,

Wij zijn weer druk bezig met het nieuwe collectie en Acties ( 20 jarig jubileum)
Natuurlijk blijven de ZENA collectie voeren
Ook heeft Rubro weer mooie spulletjes
Op de meeste artikelen van Rubro geven we tot 1 November 30 % korting
We gaan zo snel mogelijk onze web winkel online zetten met daarin diverse leuke acties
Zo zie je straks dat wij de beste acties hebben met Rubro-Zena en Nog een uniek merk waar wij de enigste van zijn in Friesland
Binnenkort zal ik daar meer over posten
Welk merk missen jullie hier in Friesland?

Marijn vuurwerk

Bonfireworks vind ik de laatste jaren achter uitgegaan te opzichte van 4 jaar terug niet temin zijn er toch nog potjes die goed zijn.maar heb liever royal maar ja is maar goed dat smaken verschillen.

Heb wel Skyline producten gehad zoals de Blue Pearl en Fire In The Night.
Hier was ik zeer over te spreken en als hier wat leuke acties opkomen kan dat best goed uitpakken!:)

Zo zie ook dat mn favoriete winkel weer open is magic-vuurwerk.nl
leuke acties

Kun je uitleggen welke actie je precies leuk vindt?
Even rondkijken in de regio Groningen/Friesland en je kunt profiteren van aanzienlijk leukere prijzen/acties.

Heb zojuist ff een super goedkoop pijlenpakket gescoord
25 dikke pijlen in puntzak voor nog geen 2 tientjes

Back
Bovenaan