Vuurwerkhandel {Undercover in Nederland}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is al weer een tijdje geleden denk ik, want die gast zit inmiddels al weer ff vast. ik denk zelf zo rond December\november

Ik denk ergens in de zomer want onze grenzeloze vriend zit nu vast in Spanje voor Drugszaken blijkbaar weet hij dus echt niet van ophouden:bonk:

Ja idd ik had het al gehoort. Wat een gek:bonk: Komt ie net uit de gevangenis begint hij weer, en niet alleen met vuurwerk:frusty: Blijkbaar verdient het zo goed dat de gevangenis straffen hem niets meer doen. :shocked:

Hey Jord jij gaat net weer ontopic.
Ik denk dat nu wel duidelijk is wie het betreft voor degene die weten over wie het gaat.

Ik wil het ookwel eens zien, vond de vorige serie erg leuk om te zien:)

Ja nou Jord die post van je is dan weer Offtopic.:D
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt? Ik heb op zondagavond namelijk nog wat anders te doen etc, dus ik moet het opnemen.
En we zijn de tv gids ALWEER kwijt, gebeurt zo vaak.:bonk:
:bye:

Vanaf morgen kan je kijken op tvgids.nl

Ik geloof een uurtje dus van 22:00-23:00

De nieuwe onderwerpen staan er ook op voor de mensen die het intressant vinden:

1: Vuurwerk (bommen:wink: )
2: Kinderlokkers
3: Coke en pillen
4: Seks met dieren
5: Beroepscrimineel
6: Undercover op internet
7: Zaaddonoren
8: Malafide verkopers

ja bedankt jord. ik heb het vorige seizoen toch regelmatig gekeken.. onder andere met parkeer plaats sex en zogenaamde incasso bureau's intresant over illegaal vuurwerk met name de shells. eens kijken hoe hij het dit keer gaat aan pakken..

Vorig jaar was het eigelijk helemaal geen kwestie van aanpakken. Aangezien de handelaren de fora overspoelden met foto's waarop kartonnen te zien waren.
Iedereen die een beetje verstand heeft, snapt dat dat een schreeuw is om klanten te werven. Diep triest.
Gelukkig zijn de admins tegenwoordig ook niet gek, ongeacht de tig accounts die de handelaren aanmaken.

Het tig aantal account hier aanmaken wil hier niet aangezien wij een dubbele account detecter hier hebben ;)

Het tig aantal account hier aanmaken wil hier niet aangezien wij een dubbele account detecter hier hebben ;)

Ja maar hoe doe je dat dan? Bedoel je kunt geen 2 accounts maken op 1 e-mail adres..Dan maak je een ander adres aan?
Misschien ip controleren dan..Maar als mijn broer op dezelfde pc zit en ook freak is, kunnen we dan maar 1 account aanmaken?
Bovendien is het niet zo moeilijk om een ander ip-adres aan te maken..
:bye:

Alles is te omzeilen hoe wij controleren hoeft niet iedereen te weten want straks hebben we hier 10duizenden dubbele accaunts ;)

maare weer back ontopic guys ;)

ja bedankt jord. ik heb het vorige seizoen toch regelmatig gekeken.. onder andere met parkeer plaats sex en zogenaamde incasso bureau's intresant over illegaal vuurwerk met name de shells. eens kijken hoe hij het dit keer gaat aan pakken..

FF offtopic : Hahaha interessant he , parkeerplatsen *hint*:wink: Ik snap niet dat die programma's zoals Undercover in NL die mensen kunnen opsporen terwijl de politie dat niet kan.....

Ontopic : Ik ga hem wel opnemen , lijkt wel wel hard om een keer te zien :bye:

Als politie op dezelfde manier te werk gaat als ze bij dit soort programmas doen is het niet rechtvaardig verkregen bewijs materiaal.

Ze mogen niks uitlokken, dus een PM sturen met de vraag of iemand wat blokken kwijt wil of wat dan ook is uitlokken volgens de wet.

De politie kan wel opsporen....eerst liepen ze achter de feiten aan en tegenwoordig worden de methodes alla "undercover in NL" door hun Steeds vaker toegepast.

Vergeet niet tot vuurwerk hoog op de prioriteiten lijst van de politie stond in 2006, en het aantal grote aanhoudingen neemt steeds verder toe....

Is er iemand die dit programma kan opnemen? Cappen oid.? Ik lig nu ziek in bed:frusty: en ben bang dat ik het ga missen, hoewel ik het wel graag wil zien:shocked:

arrtelery connade die vuile draak zit dus ook op vuurwerkpunt zou me niets verbazen als ie hier ook druk bezig is geweest enzo....

Kan heel goed ja...
Vind het tot nu toe nog meevalle maar de na de reclame beelden beloven niet veel goeds....:sad:
Ben benieuwd naar de rest :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan