[Freakactie 2024] huboxlvuurwerk emmer-compascuum

goedemorgen vuurwerkliefhebbers,

wat hebben we weer een topjaar achter de rug , iedereen die bij ons heeft besteld bedankt voor het vertrouwen , we hopen dat alles naar wens is geweest en wensen jullie allen een gelukkig nieuwjaar !

samen met jullie willen wij natuurlijk ook aankomend seizoen er weer een topseizoen van maken.
we gaan er weer alles aan doen om weer het mooiste assortiment samen te stellen en natuurlijk komen we ook dit jaar weer met freakacties!

offertes aanvragen kan alweer via de mail [email protected] , we hebben de lijsten bijna klaar met onze restvoorraad , alles wat we nu aanbieden staat ook echt in onze bunkers!

onze webshop www.vuurwerkhuboxl.nl dis alweer open en word gedurende het seizoen verder aangevuld

wie zijn we :
wij zijn team huboxlvuurwerk
gevestigd aan de kijlweg 3 in emmer-compascuum ( drenthe)
ons team bestaat uit : edward , lars , leon , rafael , richard , richt en rodney

verkooppunt met de volgende importeurs :
Lesli , Wolff , Rubro en Weco

voordelen van huboxlvuurwerk:
-snackwagen op locatie tijdens de verkoopdagen
-ontkooien alles voor jullie
- geen lange wachttijden
-ruime parkeerplaats
- gezellige sfeer en de beste acties

mochten er tips of vragen zijn horen we dit natuurlijk graag

op naar weer een topseizoen

groetjes rodney en team huboxlvuurwerk

download.jpg
volt.jpg

Laatst bewerkt:
goedemorgen vuurwerkliefhebbers,

wat hebben we weer een topjaar achter de rug , iedereen die bij ons heeft besteld bedankt voor het vertrouwen , we hopen dat alles naar wens is geweest en wensen jullie allen een gelukkig nieuwjaar !

samen met jullie willen wij natuurlijk ook aankomend seizoen er weer een topseizoen van maken.
we gaan er weer alles aan doen om weer het mooiste assortiment samen te stellen en natuurlijk komen we ook dit jaar weer met freakacties!

offertes aanvragen kan alweer via de mail [email protected] , we hebben de lijsten bijna klaar met onze restvoorraad , alles wat we nu aanbieden staat ook echt in onze bunkers!

ook onze webshop gaat snel weer open , houd de site www.vuurwerkhuboxl.nl dus goed in de gaten

mochten er tips of vragen zijn horen we dit natuurlijk graag

op naar weer een topseizoen

groetjes rodney en team huboxlvuurwerk

Bekijk bijlage 79873
Bekijk bijlage 79874

Fijn dat jullie al zo vroeg weer starten, ga het zeker in de gaten houden!

Mooi om te zien dat jullie dit jaar wederom actief zijn op het forum. Succes met de actie :thumbup:

Ik was zeer voorzichtig en huiverig als dit goed zou komen. Ik ben zelf niet geweest in de winkel maar een forum lid heeft mijn bestelling kunnen meenemen. Rodney heel erg bedankt alles was naar mijn weten goed voor elkaar. Vervangers meer dan prima opgelost. Hopelijk dit jaar weer mooie deals! Succes.

• Like
Waarderingen: PPW
Top om te horen dat jullie een goed jaar hebben gedraaid Rodney. Heel veel succes met de verkoop alweer voor dit jaar. En erg benieuwd wat je nog hebt staan, de koopdrang is hier enorm.

Mooi dat het goed is gegaan en dat jullie alweer gaan beginnen! Helaas voor mij wat te ver weg

Puik geregeld hier. Heb het bij mijn broer in Drenthe gevierd en daarom bij jullie besteld. Komend jaar weer, dus ik zit er weer klaar voor.

Tof om te zien dat ook jullie weer van de partij zijn. Vorig jaar hier tijdens de freakavond geweest, leuke winkel, mooi assortiment en ook lekker gebabbeld en een mooie deal gemaakt.

Laat maar komen hoor, koopdrang is d´r zeker!

Heb jullie afgelopen jaar een beetje gevolgt en mijn complimenten voor de activiteiten hier en de goede service.
Dot jaar maar eens even goed in de gaten houden watjulkie voor leuks aanbieden.

Super zeg, nu alweer een freakactie. Helaas een beetje te ver uit de route maar heel tof om te zien!

Zodra de website open gaat zal ik eens een kijkje nemen, afgelopen jaar niet gedaan vanwege de lange route maar dit jaar wil ik wel een poging wagen.

Vooral omdat ik de winkels ga beperken tot een 3/4 stuks ipv 10/12 :).

Zodra de website open gaat zal ik eens een kijkje nemen, afgelopen jaar niet gedaan vanwege de lange route maar dit jaar wil ik wel een poging wagen.

Vooral omdat ik de winkels ga beperken tot een 3/4 stuks ipv 10/12 :).

offerte aanvragen kan nu al , site gaat tussen nu en 1,5 week open met huidige voorraad
en vullen we dan gedurende het seizoen aan met nieuw assortiment

Back
Bovenaan