Is het mogelijk dat jullie gewoon voor dit jaar simpel een excel bestellijst voor de freakactie maken, met alle producten er op en advies prijzen? Bespaard ons vragen en jullie antwoorden. Zal al snel een dergelijke burn out kunnen voorkomen! Is maar een ideetje.
Dat had hoofdzakelijk te maken met de vele bestellers die hun bestelling telkens weer wilden aanpassen.
Wij vinden service heel erg belangrijk.
Echter gaan we het beleid in het aanpassen van reeds gedane bestellingen wel strakker hanteren.
Wij kunnen gewoonweg niet elke keer aanpassingen gaan doen omdat er gigantisch veel werk bij komt kijken.
Ik heb Gilbert voorgesteld dat ik me wel wil bezig houden met de aanvragen voor de karton prijzen en deze gaan bij intresse via mail naar afhandeling.
Bij karton afname zit veel tijd in de berekening ervan want er zijn erg veel verschillende marges.
Als dan iemand naar 40 prijzen van een karton vraagt en er uiteindelijk 3 besteld is dat best zuur.
We zijn erg blij met jullie als klant.
Maar we hopen ook dat men wat rekening houd met het vele werk wat we erin stoppen.
Wij zijn erg transparant in wat we doen en hebben veel contact met iedereen wat ook als service gezien kan worden.
Maar genoeg hierover.
We gaan er in ieder geval weer een topjaar van maken en de demo is er ook 1 die je niet wilt gaan missen.
Deze zal worden geschoten door Evolution Fireworks i.s.m Katan en Evolution heeft de afsluiter in de finale gesponsord en dit gaat schijnbaar voor piepende oortjes zorgen