omepje VWC Moderator Forumleiding 2 sep 2009 #1 Fonteintje spuit gekleurd – rood, groen, blauw en geel. 4 stuks in een doosje. Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2009
boozebelly VWC lid 2 sep 2009 #2 Hier een filmpje van alle 4: - http://www.youtube.com/watch?v=Y0yLO1lxtmA
Nitraat12 VWC lid 2 sep 2009 #3 Nog een filmpje gevonden op youtube: + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Nog een filmpje gevonden op youtube: + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
the cigarman VWC lid 2 sep 2009 #4 Dit zijn leuke fontijntjes, om 4 a 5 doosjes er van te kopen. En ze dan door te lonten. Ik zag in het filmpje van Boozebelly dat ze in Zwaitserland 3 franks kosten. Ik weet niet hoeveel 1 Zwitserse frank kost....
Dit zijn leuke fontijntjes, om 4 a 5 doosjes er van te kopen. En ze dan door te lonten. Ik zag in het filmpje van Boozebelly dat ze in Zwaitserland 3 franks kosten. Ik weet niet hoeveel 1 Zwitserse frank kost....