Chinese dragon

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 2020
Artikelnaam: Chinese dragon
Bruto Gewicht: nb
Netto Kruitgewicht: 120
Aantal Schoten: 9
Effectomschrijving: red coconut mine red tail to red coconut
Tijdsduur: nb
Stijghoogte: nb
Richtprijs 2012: € 8,95

Productfilm Demo 2012
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

00000026.jpg

Wij danken Harten4 voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor dat geld een 9 schots cake met mines is zeer interessant, het is niet groots maar dat kan je voor dat geld ook niet verwachten. Goede budgetcake dit :)

@ Edit : artikelnummer en aantal schots aan openingspost toegevoegd.

ziet er goed uit deze! mooie budgetcake en nog redelijk uitgewerkt...erg leuk om erbij te hebben!

Wat iedereen ook al zegt de prijs is erg goed. Je hebt een mooie mine + een redelijk effect er boven, helemaal voor mensen met een klein budget een aanrader!

Ben niet echt fan van Coconuts, maar voor deze prijs met prima mines eronder is het natuurlijk een aantrekkelijke cake.

Deze lijkt mij erg leuk voor in de vooravond. een vrij goed gevulde 9 schots cake voor nog geen €8. dit zie je niet vaak zoeen vrij grote mine met een vol boeket erboven in een kleine/goedkope cake. neem hem samen met de andere kleine cake van bon de, cross fire, om lekker in de vooravond af te stoken.

Had dit potje, maar was er niet echt van onder de indruk. De mine was mooi maar de boeketten waren erg misvormt en niet echt een harde burst. Misschien was mijn verwachting iets te hoog voor 8 euries :rolleyes:

Ik had er ook te veel van verwacht. De mines waren het enige goede wat erin zat. de boeketten waren misvormd en erg klein. Er was ook bijna geen burst in te bekennen. Gelukkig had ik deze voor in de vooravond want na 12en had ik er zeker spijt van gekregen. Gelukkig was deze met de cross fire de enige tegenvallende cakes van bon want het andere spul was echt weer waanzinnig goed!

Ik sluit me aan bij wat hierboven is gezegd. Leuk potje voor 8,00 maar niet meer dan dat. Zelfs in deze prijscategorie zijn er betere producten, maar mocht het effect iets zijn wat je aanspreekt dan is het natuurlijk een leuk potje voor 8euro maar niet voor 0.00uur!

Mmmm...
Mijn ervaring hierover is anders maar dat komt denk omdat,
Ik er 3 heb van geschoten en 1 als finale samen met de cross fire.
dus de lucht was hier goed gevuld

Ik vond dit potje juist niet tegenvallen.
Voor 7,95 krijg je toch nog een aardige knal met leuke mines en coconuts.
Wel verwaaien de effecten enigzins wat sneller met wind.
In de vooravond deed deze het heel lekker en na 0.00 ook afgestoken en dan valt die wat minder op natuurlijk maar nog steeds beter dan sommige potten die beduidend meer kosten.
Toen ik zei dat dit de pot van 7,95 was geloofden sommigen het dan ook niet.

Back
Bovenaan