06-12-2011; Hoek van Holland

stefantvs

VWC lid
Plaats: Hoek van holland
Provincie: Zuid-Holland
Wie: katan
Wat: Onbekend
Waar: Hoek van holland
Tijd: Onbekend
Waarom: Op dinsdag 6 december 2011 is het weer zoveer: Dag Sinterklaasje! De uittocht van de Sint en zijn Pieten zal rond een uur of 5 beginnen bij de korfbal. Vanaf hier kunt u meelopen in de stoet richting de berghaven. Ook dit jaar weer wordt de Sint uitgezwaait met veel muziek en natuurlijk vuurwerk ter afsluiting.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ene Stefan deze show onder begeleiding zal gaan schieten. Have fun Stefan :cool:

Het waait hier toch flink stevig hoor, goed dat ze het aflasten voordat er ongelukken gebeuren. Van de wind is natuurlijk jammer, want het is die 4 minuutjes lopen wel waard.

Nou wil ik niet zeuren, maar zit hier naar m'n weerstation, welke op t dak van m'n kas aan de Waterweg in Hoek van Holland staat te kijken en die geeft toch echt maar 5m/sec aan en das nog minder als 4 bofour

Als ik het goed heb werdt er soms meer dan 10m/s gemeten, daarbij als hun die show door hadden kunnen layen gaan hadden ze dat zeker gedaan, ik geloof niet dat ze voor.hun plezier 4 uur in de auto hebben gezeten. Gr stefan

Tis ook niet tegen Katan. Meer tegen die bolleboosjes van de provincie. Staan ze daar precies in een hagelbui met zo'n wind metertje te gochelen.10 minuteen later was t droog en om half 6 is de wind gaan liggen en zie je de sterren. Zonde hoor.

Het was helaas 14 , 15 meter per seconde aan het water in hoek van Holland. Meer land inwaarts was het iets rustiger. Al hoewel op de terugweg werd de relatief zwarte bus soms aardig van de zijkant weg geduwd!
Pas rond zeven uur zou het iets gaan liggen, met geluk op die plek 9,10 meter per seconde. De Veiligheid kon niet meer gewaarborgd blijven dus hebben we besloten het af te lassen. Tevens lag er een enorme boot op de afsteekplek, welke niet kon varen ivm de wind. Ook kon deze niet verplaatsen naar voren toe omdat deze anders zou vast komen te zitten.
We hebben er alles aan gedaan om het door te laten gaan, maar het was onverantwoord. Als het door was gegaan en er was iets gebeurt had men gezegd; ze hadden het af moeten lassen!

Back
Bovenaan