Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Het mystery ontrafeld!

Vanaf morgen verkrijgbaar de enige echte Spaanse Trueno Ricasa N°4 en de Trueno Ricasa N°3

Per stuk € 5,00
Per Slofje (25 stuks) € 22,50

4ce4792b7b505.jpg

4ce478b14ff6e.jpg

en wat is de 2e? die cakevormige? of moest dat een 25pak voorstellen?

edit; oeps, zit sloom op gsm te hannesen

uuh wals ik 22.50 uit geef welke krijg ik dan?
De nr 3 of de NR 4??

beetje onduidenlijk!

Prijs is inderdaad niet al te laag. Maar je gaat denk ik ook niet 20 pakjes van kopen maar gewoon een paar voor de nostalgie.

Dus toch de truenos Ricasa! Als de knal inderdaad nog hetzelfde is gebleven ondanks de vermindering in kruit dan betekent dat dat België met hulp van Spanje alsnog de fenix fp3 inhaalt. Het meest geliefde vuurwerkproduct, geen woord te veel gezegd. Omdat ik dacht dat het doosje op de foto het echte doosje was, dus een zwart doosje, heb ik gegokt op nitraten met vlam. Jammer, want ik was er enkele minuten na de actie al bij. Voor de genoemde prijs ga ik deze vlinders in ieder geval niet meer dan 1 pakje kopen want de prijzen zijn weer lekker hoog zoals we gewend zijn van hardste knallers van België.

pff, die krengen zijn in Spanje al duur (15 euro per 25), maar dit is helemaal wel erg veel voor een paar Chinese vlinders.
1 voordeel: je weet zeker dat het goede vlinders zijn! TR04 zijn afgevuld met exact 2,0 gram goede flash per stuk namelijk.

Goede knallers. In 2007 nog eens meegemaakt, maar hoe ze zijn vergeleken met de huidige knallers? Geen flauw idee, er is te veel veranderd door de jaren heen. Mocht er iemand ze gaan halen en het idee te hebben ze aan mij te willen tonen op 31-12 in Rotterdam, geef maar een seintje. Ik film graag.

Back
Bovenaan