Kanonslagen ( Japanse & Flying Dragon )

Tunit

VWC lid
De Kanonslagen van Breeschoten

Japanse Kanonslag

user4pic12571219651004ji6.jpg

2e2o77s.jpg

Verpakking 2010/2011.

Artikelnummer: BKV 002
Atrikelnaam: Japanse Kanonslagen
Importeur: BKV Veenendaal, "de kruiterij"
Aantal: 10 per pakje ( 20 van 10 in slof )
Advies Prijs: Verschilt veel per importeur.
Aantal gram: 0,45 gram
Verpakkingseenheid: Niet bekend.
Opmerkingen:
geen

Flying Dragon

nzm2rs.jpg

Artikelnummer: Niet bekend.
Atrikelnaam: Flying Dragon
Importeur: BKV Veenendaal, "de kruiterij"
Aantal: 10 per pakje ( 20 van 10 in slof )
Advies Prijs: Verschilt veel per importeur.
Aantal gram: 0,45 gram
Verpakkingseenheid: Niet bekend.
Opmerkingen:
geen

Gelieve niet over te nemen zonder bron vermelding.

Laatst bewerkt:
de Danger Explosives vind ik echt slecht het is gewoon geen knalletje dat ervan af komt het breekt gewoon open met een plofje. maar de flying dragons hebben wel een redelijke knal dus als je moet kiezen tussen die 2 koop dan de flying dragons.

eigenlijk best erg dat er in de troep die je hier in nederland koopt nog verschil zit ook:p

Goeie prijs/kwaliteits verhouding ,vorig jaar had ik geen weigeraars. Voor een Nederlandse kanonslag is dit een goeie.

Die Japanse Kanonslagen zijn poep echt waar, dit jaar heb ik de Flying Dragon ben benieuwd vanavond ophalen.

ik heb ze vorig jaar allebei gehad. Vond de japanse kanonslagen veruit de beste die ik gekocht heb. Ik koop bij alle winkels(en dat zijn er wat) een slof kanonslagen en hou dan 2 pakjes over voor de verzamling. Deze snipperden gewoon bijna ouderwets. de knal was niet ouderwets maar het was gewoon een verademing dat er weer kanonslagen verkocht worden die serieus snipperen en niet alleen open barsten.

Ik heb altijd Flying Dragon Super Bang.
Heb 1 jaar gehad dat de lontjes kort waren. Maar dit jaar waren ze weer gewoon goed.
Ze doen het altijd. Nooit weigeraars gehad. Of wel eens in heksenkringen maar dta kan altijd!
Ze zijn die €0,99 zeker waard!
Dit jaar weer 2 kartonnen lekker heksenkringen maken :)

Dit jaar 9 pakken van 100 stuks gehad. Bij 4 of 5 van de 9 pakken wilde alle rotjes niet afgestoken worden. De lontjes gingen gloeien ipv dat ze aangingen. Jammer, maar gelukkig waren ze toch spotgoedkoop (€0,25 per 100 stuks). Productiefouten neem ik aan. Nog iemand die dit ervaarde? Ik had ze bij Valk vuurwerk in Nijverdal vandaan.

Back
Bovenaan