Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Unieke kans voor de snelle beslissers !!

We hebben een beperkte voorraad deltaforce pijlen in ons assortiment. Deze pijlen stijgen met een hele harde fluit op gevolgde door een harde knal.

Nu €7,50€ voor 12 stuks

Nog maar eens herhalen:

Wanneer ze binnen zijn, we krijgen ze pas morgen binnen dus we kunnen moeilijk iets filmen wat we niet hebben toch???

Yeah eindelijk zijn ze er dan! De nieuwe batterijen en pijlen van pyrostar 2011!! Natuurlijk konden we het niet laten ze direct te testen. Wij zijn enthausiast! Super grote effecten en harde knallen! :D Hieronder staan dan ook al een aantal filmpjes!

Wat is er nu eigenlijk nieuw binnengekomen? :rolleyes:

Batterijen:
- Star Power (500gram)
- Star King (500gram)
- Savant (500gram)
- Vanquard (500gram)
- Satellite Killer 72sh
- Magican

Pijlen
- Blitz Rakete
- Sky Master

Dit is allemaal vanaf 21 oktober 2011 tekoop in Pyroshop! :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Ik vindt de Star King mooi,komen er twee op mijn lijstje plus een Starpower.
Ben benieuwd naar de prijzen.

Het zijn mooie producten die nieuw zijn binnengekomen.
De blitz rakete vindt ik wel een leuk effect hebben.

Nog maar eens herhalen:

Wanneer ze binnen zijn, we krijgen ze pas morgen binnen dus we kunnen moeilijk iets filmen wat we niet hebben toch???

Die Space Fighters en Blinking World zijn anders al een tijdje te koop bij Loots, mag dan toch wel verwachten dat er ook films van zijn.

nieuwenieuwsbrief.jpg

Nader bericht:
Bij de deltaforce pijlen in de vorige nieuwsbrief stond een verkeerde prijs. Dit moet zijn 5 euro voor 12 stuks.

hoi ik ben zaterdag naar deze winkel geweest en heb een filmpje gezienvan de blitz rockets ze geven eens een mooi boeket en gevolgt door een aantal knallen
mooie set pijlen voor de lief hebben ik zelf heb ze niet genomen mvg michel schiet lont

ik was afgeloopen zaterdag in de winkel en ik zag dat er nog een stel van die potten assortiment was binnengekomen ''doorlont'baar'' die waren 94,-

Maar het valt me wel op dat pyrostar steeds duurder word en mer veel dingen komt aanzetten zoals de nederlandse prijzen...

Back
Bovenaan