Stefan Works
VWC lid
-------------
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Besteld tot nu toe:
VUURWERK4ALL:
( moet opnieuw bestellen )
123vuurwerk:
4x Reign of Fire
2x Kingdom of Piece
2x Metal Explosion
2x Shaking times
2x Good Wishes
Exploding Box
Space Temple
Celebration Time
silver willow
Snow Drop
Amazing Dream
5x Hoogmoed
Screaming Salute
2x Fire Emblem
2x Stoere Knallers
Dutch Dream
Vuurwerk met een kroon
Great Wall Of China
Dominator
UPDATE: 18/10/2011
Groet![]()
Ik merk dat ik op mijn collectieblaadjes steeds meer af aan het strepen ben, om het vervolgens er weer bij te schrijven...
Is er iemand die me kan helpen?: zal ik gaan voor=
-Gemini 16,95 euro.
-CNC 18,95.
Heb ze allebei niet live meegemaakt, vandaar dat ik het vraag!
Ik merk dat ik op mijn collectieblaadjes steeds meer af aan het strepen ben, om het vervolgens er weer bij te schrijven...
Is er iemand die me kan helpen?: zal ik gaan voor=
-Gemini 16,95 euro.
-CNC 18,95.
Heb ze allebei niet live meegemaakt, vandaar dat ik het vraag!
Zeg allen, zouden jullie willen stoppen met het plaatsen van jullie bestellijsten? Ik wordt jaloers!!!!!!!!
Echt super gaaf als je zoveel kan/wil bestellen. Mijn max ligt dit jaar toch een stuk lager dan wat ik hier af en toe voorbij zie komen. Maar dat betekent niet dat ik ook zulke lijsten zou willen bestellen
![]()
Staar je niet blind op bestellijsten. De één is tevreden met een bestellijst van €2000,00 de ander met een bestellijst van €200,00. Het belangrijkste is dat je er plezier aan beleefd.![]()
Haha dat gaat mij ook zeker lukken. Mijn budget is dit jaar ook weer ruim het dubbele van vorig jaar, maar het kan natuurlijk altijd gekker, mooier en beter. Maar plezier ga ik zeker hebben.
En hopelijk iedereen op dit forum, we zijn niet voor niet freaks!