Valk Vuurwerk Nijverdal

1. buurtassortiment
2. Heavy legend lijn (misschien een idee om als actiepakket te verkopen zoals jullie de vorige keer deden met de barely legal serie)
3. Secret salute
4. event cakes

die 4 mogen gewoon niet missen!

Van Rubro zou ik iig alle eventcakes en eigenlijk de gehele elite brand lijn, het buurtassortiment, de secret salute, de gehele heavy legend's lijn nemen, zoals ook al is aangegeven.

Verder nog iig de:
- Heavy Load [Super Pro 500] ‎
- Bombette 500 [Super Pro 500] ‎
- Super Rainbow Fantasy [Super Pro 500]
van de 1st class

- Stingray
- Forbidden Kingdom
- Panoramic Palms
- Double Identity
van de gold selection

- Big Shot
- Split Decision
- Rock the Show
- Maximum Blast
- Color Break
- Wild Fish
van de Masterline

Van Rubro zou ik iig alle eventcakes en eigenlijk de gehele elite brand lijn, het buurtassortiment, de secret salute, de gehele heavy legend's lijn nemen, zoals ook al is aangegeven.

Verder nog iig de:
- Heavy Load [Super Pro 500] ‎
- Bombette 500 [Super Pro 500] ‎
- Super Rainbow Fantasy [Super Pro 500]
van de 1st class

- Stingray
- Forbidden Kingdom
- Panoramic Palms
- Double Identity
van de gold selection

- Big Shot
- Split Decision
- Rock the Show
- Maximum Blast
- Color Break
- Wild Fish
van de Masterline

Blow out kan er ook nog wel bij.:p

Owja, even terugkomend op het verslag van ons. Valk wil graag weten wat jullie als Freaks de absolute toppers vinden van de lijnen die Valk heeft. Welke producten hij dus absoluut in huis moet hebben. :D Altijd goed als een winkelier je vraagt om mee te denken om het je assortiment compleet te maken lijkt me.
Het betreft dus de volgende lijnen:

• Dynasty
• Barley Legal
• Pro-Line
• Zena Belgie
• Bonfire
• Asian Buget Line
• Rubro
• Lidu

Rubro lijkt me niet meer nodig gezien de bevenstaande posts :D

Laatst bewerkt:
Dat is vrij lastig te zeggen op het moment,omdat we nog niet alle nieuwe producten hebben gezien.Van bestaande cake`s kan natuurlijk al wel.

Owja, even terugkomend op het verslag van ons. Valk wil graag weten wat jullie als Freaks de absolute toppers vinden van de lijnen die Valk heeft. Welke producten hij dus absoluut in huis moet hebben. :D Altijd goed als een winkelier je vraagt om mee te denken om het je assortiment compleet te maken lijkt me.
Het betreft dus de volgende lijnen:

• Dynasty
• Barley Legal
• Pro-Line
• Zena Belgie
• Bonfire
• Asian Buget Line
• Rubro
• Lidu

Rubro lijkt me niet meer nodig gezien de bevenstaande posts :D

Mijn mening:
Dynasty moet je houden er zitten een paar leuke cakes in. (Silver salute, sniper, panter)
Barely legal is een kleine collectie maar leuk om als pakket aan te bieden zoals jullie voorheen deden.
Ik heb dus echt helemaal niks met Pro-line, koop er ook niks meer van.
Zena Belgie heb ik jammer genoeg nog geen ervaring mee :sad:
Bonfireworks is echt top ( wodka blue, gorgeous, treasure island)
Asian budget line vind ik redelijk.
Rubro gewoon geweldig :D:D
Lidu (leuk voor de box pakketen, pijlen en "the fan")

Misschien is het een idee om Royal fireworks en/of Lesli erbij te doen
en pro-line en/of asian budget line eraf.

Mijn mening:
Dynasty moet je houden er zitten een paar leuke cakes in. (Silver salute, sniper, panter)
Barely legal is een kleine collectie maar leuk om als pakket aan te bieden zoals jullie voorheen deden.
Ik heb dus echt helemaal niks met Pro-line, koop er ook niks meer van.
Zena Belgie heb ik jammer genoeg nog geen ervaring mee :sad:
Bonfireworks is echt top ( wodka blue, gorgeous, treasure island)
Asian budget line vind ik redelijk.
Rubro gewoon geweldig :D:D
Lidu (leuk voor de box pakketen, pijlen en "the fan")

Misschien is het een idee om Royal fireworks en/of Lesli erbij te doen
en pro-line en/of asian budget line eraf.

royal word daar in de omgeving al verkocht.Zou dan voor hardix gaan,die nieuwe steengoed lijn is behoorlijk goed.Ook hebben ze een paar zeer leuke knal cake`s.:)

Hardix is wel een goeie inderdaad, vooral die nieuwe knalblokjes :)
Verder is het spul van Marijn ook altijd wel vet! (mits er nog wat 'afgekeurde' voorraad verkocht mag worden zoals binkies, hoogmoed, etc). Verder zijn de lijnen die Valk nu al voert sowieso dik in orde.

Ben het helemaal eens met kwintos....steengoed prima prijs/kwaliteit verhouding. En je kunt niet om de knalcakes van hardix heen zeker een gegarandeerde verkooptopper...mijn idee

Wat ik al eerder zei: Hardix heeft een aantal toppers in huis.
Neem oude cakes als Delta devil en outblast. Twee 500 grammers van 50 euro.
Dan de nieuwe waaiers van hun en ook nog hun knalcakes.
De steengoed lijn zit bijna in zijn geheel wel een de positieve kant van prijs kwaliteits verhouding.
Ik zou zeggen: Kijk de demo filmpjes en zie of het wat is. Uiteindelijk moet je zelf inschatten of je klanten iets van dit alles kopen.
greetzz

Laatst bewerkt:
Valk is van plan om een buurtpakket samen te stellen wat moet er volgens jullie aan toppers in het pakket zitten

Ik snap dat je als vuurwerkwinkel veel informatie vraagt. Dat betekent dat je openstaat voor informatie van anderen. Misschien is het wel handig om bij de dingen die je eerder hebt gevraagd ook iets van respons kunt geven. Ben wel benieuwd namelijk naar jullie kartonactie? gaat dat door?
En wat gebeurt er met de ideeën over Hardix?
Begrijp me niet verkeerd, dit is niet als kritiek bedoel, maar meer omdat ik nieuwsgierig ben.
greetzzz

De karton actie gaat door we proberen half okt online te gaan
Ze zijn op dit moment met een nieuwe website bezig.
Deze week heeft valk een gesprek gehad met van de nat vuurwerk valk wacht nog op de filmpjes van vd nat
Maar dit ziet er zeer positief uit met Hardix is nog geen contact gelegd daar wordt volgende week over beslist
Wat ze daar mee gaan doen.als jullie vragen hebben mag je valk zelf ook mailen op [email protected]

Back
Bovenaan