Prijs - Kwaliteit verhouding - De Kruiterij

en tog ondanks de hoge prijzen van BKV vind ik hun kwalitijd erg goed!
afgelopen jaar heb ik de ferro 555-2 gekocht en koste hier nog geen 25e (100sh)
dat bakje was gewoon zijn geld dik waard!
tuurlijk vind ik ook BKV veel te duur.
maar ook bij BKV geld als je goed zoekt vind je wel prijs waardige producten terug!
moet je wel goed zoeken:D

Wij hebben Streefland in de buurt zitten die deze producten verkoopt en er zijn is wel prettig, t was de eerste dealer waar ik ooit mijn vuurwerk kocht, moest zeggen, kon wel erg genieten, alleen, voor 150 euro, kon ik net aan me tot half 1 vermaken.

Dus, ze zijn erg duur, kwaliteit is ook niet altijd erg goed (klein vuurwerk werkt 10% maar van), klantvriendelijk zijn ze wel en de artikelen die je krijg als gratis zijn eigenlijk de beste die ik ooit heb gehad.

Bijvoorbeeld verleden jaar kon je een Ferro krijgen, die ene voor 34.95, ik hoefde er maar 31 of zo voor te betalen, want ja, ik kwam te laat. En moet zeggen t was een prachtige cake. Lekker groots. En de Thunder Compilatie vind ik ook altijd echt geweldig, lekkere knallen/mooie effect:)

Maar daar blijft t ook bij.

Ik heb dit topic eens aandachtig door zitten lezen en ik deel mijn mening met de topic starter ondanks dat deze importeur een hele goede zet heeft gemaakt met de Dragon Line. Stuk voor stuk zijn het prachtige cakes, het enige wat ik dan weer jammer vind is dat de Brainiac een heel mooi prijskaartje om zich heeft hangen maar dat de andere cakes kwalitatief niet beduidend beter zijn maar helaas wel behoorlijk duurder.

Volgens de berichten zou deze lijn dit jaar worden uitgebreid met enkele cakes en ik hoop van harte dat ze in dezelfde prijs/kwaliteits catagorie als de Brainiac zullen gaan komen.

Van de overige collecties van Breeschoten vind ik enkele artikelen zeer zeker de moeite waard maar val ik bijna van mijn stoel als ik de prijzen bekijk.

Ik vind de overige-categorie erg goed in kwaliteit. Ookal gaat het om kleine dingen, zoals grondbloemen of grote fluitpijlen. De kwaliteit is zeker dik in orde, alleen van de cake's vind ik het veelste duur.

De pijlen zijn erg goed vind ik, ik had vorig jaar de big whistling rocket en de escapade pijlen. De big whistling rocket deed niet veel onder de brullende sweiger mutter van Zena, en de escapade pijlen zijn 1 van de beste pijlen van Nederland ( vind ik ).

laaste jaren vind ik wel dat breeschoten goed aan de weg timmert met goedkopere potten
zoals de dragon line en alle andere dingen die er dit jaar bijkomen en prijzen die veranderen

het zal heus nog even tijd nodig hebben maar goed bezig hoor

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de prijzen van de Dragon Line flink stijgen dit jaar. Weet niet meer waar.
Zou wel bij de Kruiterij passen. Prijzen zijn over het algemeen veel te hoog naar mijn mening.

het stijgt iets niet veel maar dat gebeurd elk jaar bij elke inporteur

maar als je kijkt naar de dragon line

1 vd nieuwe pakker 80 euro
4 top cakes
4 thunder candels

dan merk je wel dat bkv zich er van bewust en wel erg goed opweg is ;)

Back
Bovenaan