[Hong Deng Long] 500 Pieces Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: 500 Pieces Cracker
Artikelnummer: Z24
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 10/1
Effectomschrijving: Nitraatmat 500 schoten
Prijs: Onbekend

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik het goed bergijp heeft Original dus 2 nitraatmatten van 500 shots op de markt?
En welke van de 2 vinden jullie beter? Chain 500 of 500 pieces cracker?

2 totaal verschillende matten. De Hong den Long licht onder het tempo van die van Bonbridge en die van chooêt is in "no time" weg.

Het is waar je van houd, snel en geweld of iets rustiger.

Maar zoals ik al zei, ik weet niet of deze er nog is hij staat namelijk niet meer op VWB.com vermeld.

Original Fireworks verkoopt enkel nog de 240 & 500 shots nitraatmatten van Chooêt. De 60 shots versie was er in januari nog wel in Olen, deze kwamen terug van een winkel. Ik weet niet hoe lang deze nog blijven, want in de toekomst wordt het enkel Chooêt.

De 60sh van chooet heb je dan ook nog. Maar het klopt, er werd volgens mij al sinds vorig jaar alleen chooet verkocht.

Zie me maar als zeikerd,,,
Maar ik vind het jammer!
De Chooet is erg goed en vind hem ook nog harder knallen maar tog vond ik de HDL versies beter tot zijn recht komen!
De snelheid van de Chooet vind ik tog echt te snel.
Jammer dat de HDL er nu Helemaal uit is!

Heb de hdl versie ook gehad en die was beduidend zachter dan de chooet versie, zonder naar de snelheid te kijken ( aangezien dat ook een factor is van hard ervaren).

Chainthunders hebben de straatnaam 'nitraatmatten' gekregen omdat ze zo verdomd goed knallen, en dat kon ik niet in de hdl versie terug vinden. Ik snap dat sommige het jammer vinden, maar ik denk dat dat de minderheid is. En original heeft dan een goede keus gemaakt in mijn ogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan