Salon roger

Kijk daar gaan we weer als ze me dit erbij hadden gedaan. Snap nou gewoon dat het speciaal is als je er iets bij krijgt en dat het niet gewoon is. Ik heb de afgelopen paar jaar iedere keer voor €500 aan vuurwerk gekocht. Het enige wat ik erbij kreeg was een vuurwerkklem en aansteek lontjes. Daar was ik gewoon blij mee want normaal vergeet ik ze altijd.
Het is niet dat ik je persoonlijk aanval Grizmo Raizer, maar er zijn gewoon een hele hoop mensen hier op het forum die denken dat als ik voor een bepaald bedrag iets koop dat ik er dan standaard gratis spul bij krijg. Ik wordt er gewoon moe van iedere keer weer te lezen "koop ik daar en daar voor zoveel euri's en ik krijg er niks bij". Dat is hetgene wat sommige mensen gewoon stoort.

@robdewit79:

Mij gaat het er nu om dat men alles nu gaat opblazen (hey, leuk woordspeling :D ) en dat ik ineens een cake t.w.v. van bijvoorbeeld €50,- erbij wilde hebben. Ook dat het van mijn kant uit respectloos is dat ik een verwachting had, iets gratis wilde hebben en een mening gaf.

Daar stoorde ik mij nu aan. Vandaar dat ik even wilde aantonen dat ik helemaal geen cake wilde of verwachtte t.w.v. 50 euro, maar eerder idd een thunderbomb matje of zo.
En ja, ik zie het probleem nog steeds niet en ook niet dat het van mijn kant respectloos was geweest. Ik vind van niet, ik denk dat ik gewoon eerlijk ben geweest en dit hier ook durf te zeggen en zelfs nu nog steeds mijzelf durf te verdedigen.

Mensen het is gewoon simpel.

Hou je van commercieel voordelige en leuke acties ga dan gewoon naar Original of zena maar niet naar Salon. Punt klaar.... Bij original hebben ze een grote keus in duur en goedkoop. Voor elk budget en je krijgt altijd wat leuks. Daarom gaan er ook zoveel mensen naar original. Het is gewoon puur een marktstrategie die Salon duidelijk niet heeft.

Salon roger staat gewoon bekend om de goede pijlen(in alle prijscategorien), matten en 13 shots potten. Daarnaast hebben zij vaste acties. Als je daarvoor kiest dan ga je gewoon naar Salon. Ze hebben leuke matten en kwalitatief goede potten maar doen gewoon niet mee aan de marketing activiteiten van andere importeurs. Das gewoon een keuze.

Ik ben zelf meer fan van Original. Maar dat komt omdat zij mij Marketing technisch gezien gewoon pakken.

Ik moet zeggen dat ik dat gezeur over gratis dingen krijgen toch al niet snap, ik koop elke week bij albert heijn voor €100,00 aan boodschappen maar krijg na het afrekenen ook niet nog 2 blikken soep en een pak koffie als kadootje mee.

Wanneer ik bijna 3000 euro uitgeef aan een flatscreen tv, dvd speler met harddisk recorder en een luxe Amerikaanse Koelkast bij een elektronica zaak, dan is het hun geraden ze het bedrag mooi afronden en de totale verzendkosten van 80,- euro cadeau krijg. Ook al waren de producten afzonderlijk al afgeprijsd. Wanneer je daar niet naar streeft, en je je zo nederig opstelt naar degene die altijd de meeste financiële profijt heeft van jullie overeenkomst, dan vind ik je een oet***.
Wanneer je een winkel een mooie dag opbrengst bezorgt dan is een in verhouding staande gift als service en bedankvorm naar de klant toe geen onterechte verwachting. Men is het niet verplicht, en ik ben niet verplicht om genoegen te nemen met minder dan hetgeen ik verwachtte. Wanneer het je niet bevalt staat het je vrij om dan maar elders je inkopen te doen, maar niet neemt weg dat men daar best kritiek op mag uiten.

Uit eigen ervaring deel ik de kritiek niet volledig van Grizmo Raizer. Ik was wel tevreden met alle giften die ik heb gekregen in deze toko, maar dat is verder irrelevant.

Salon Roger is gewoon een goeie winkel. Als je voor 500 euro koopt, mag je voor 50 euro iets uitzoeken, dat is de enige korting die ze geven. Niet iedereen heeft zo'n budget natuurlijk. Maar ik vind dat ze goede producten hebben voor goede prijzen! En de uitleg en service is erg goed. Top winkel!

En bij original/zena krijg je eigenlijk altijd redelijk wat gratis producten mee....maar dat is natuurlijk ook verwerkt in hun prijzen :bonk:

Leuke winkel, aardig personeel + zeer knappe meid :rolleyes:

Dat er geen grote aantallen korting zijn zoals in Nederland weet je van tevoren, ga er dan achteraf niet over beginnen. Al met al zeker de moeite waar om eens langs te gaan!

:bye:

Ga volgende week weer ff wat 13 shots potjes halen..ik dacht 8 stuks voor 95 euro..correct me if im wrong...Dacht dat ik zoiets gezien had vorige week..

De pytons heb k vorige week meegenomen omdat meneer zei dat ze best goed gingen,hij heeft gelijk..gaan lekker hard :D

Alleen jammer dat ze inderdaad met de 13shots duurder geworden zijn :(...en de blizzard a/b pijlen had ik vorig jaar een goede voorraad van...16 stuks voor 20 euro..die zijn nu gewoon 8 euro per 4....geen heavy boeket..ma wel een dikke klap voor zoon klein pijlte...tivoli vindt ik meevallen voor zn 75 gr!
Ik ging eigenlijk voor een doos 5K rollen maarja die hadden ze niet in de aanbieding zolas vorig jaar :(...heb k in de plaats maar wat thunderbomb matjes meegenomen..ook leuk..

Iemand nog suggesties voor de 13 shot's potten??

Gold to gold strobe zit er zeker al bij...

:bye:

Zijn ze weer duurder geworden:O want ik hb namelijk van mensen gehoord 10 stuks voor 100 euro gewoon?:confused:corect me als ik t fout zou hebben.

Blijft een prima winkel :D
Geen probleem met zo'n karton thunderbombs, voor 65e, ook klantvriendelijk zoals gewoonlijk.
1 rekenfoutje waardoor het bedrag 50eu hoger uitkwam dan dat het eigenlijk was haha maar ach dat kan iedereen overkomen :D
Blijf het een top winkel vinden! Jammer dat er een stadionfakkel te weinig was bijgedaan ( wel voor betaald ) maar ja, die cadeautjes maakten dat weer helemaal goed :p
Jorn niet gezien maar die was effe achter bezig, zo werd mij verteld.

Btw jammer dat er nog een stel mafklappers nitraten voor de deur daar gingen staan afsteken:frusty:

Afgelopen zaterdag even langs geweest. Erg mooie zaak waar alles goed te zien is, er waren redelijk wat nederlanders in de winkel. Zelf zat ik in Peer dus heb geen last gehad van controles. Ik ben zondag avond weer weggegaan en dus geen problemen gehad. Leuk pakketjes met 5 grote potten gehaald en een 10.000 klappertje.

OOk zaterdag geweest, als je op de heenweg geen controle ziet en je maar max een uur binnenbent dan moet je egt pech hebben dat ze er opeens staan.

Ik heb 4 hindoerollen, 1 30k rol gehaald,
1 Gold to strobe pot.
En diverse knal.

Bij Wimmers zag je weer duidelijk prijsverschil. een 20k rol kost 30 euro bij wimmers en een 30K bij roger 27.

Bij Wimmers wat zink pijlen gehaald en 50 nitraten voor 25

OOk zaterdag geweest, als je op de heenweg geen controle ziet en je maar max een uur binnenbent dan moet je egt pech hebben dat ze er opeens staan.

Ik heb 4 hindoerollen, 1 30k rol gehaald,
1 Gold to strobe pot.
En diverse knal.

Bij Wimmers zag je weer duidelijk prijsverschil. een 20k rol kost 30 euro bij wimmers en een 30K bij roger 27.

Bij Wimmers wat zink pijlen gehaald en 50 nitraten voor 25

welke zink pijlen heb je gehaald bij wimmers???:rolleyes:

Heeft er iemand ervaring met de spanish cracker 10st voor 6 euro en 3 pakjes voor 12 euro? Gaan deze harder als de lady crackers, en waar kan ik deze het beste mee vergelijken? Krijg geen duidelijk antwoord na zoeken, en op youtube krijg ik de bewuste spanish crackers niet gevonden. Ook vroeg ik me af waar de scorpio's zijn? Zie ze namelijk niet tussen de prijslijst staan, uitverkocht?

Als je naar salon roger gaat, ze hebben nu nieuwe artikelen.
de spansih crackers ( nieuwe ) gaan heel hard heb ik gehoord. De aanraders zijn natuurlijk ook gwn de 13 shots potten, weco corsairs en als je leuke pijltjes wilt voor weinig heb je de goedkoopste natuurlijk steelhawks, en voor iets meer geld de masterpack pijlen.
Ik kom er al best lang gwn een TOP winkel

Hoeveel 13 shots potten zitten er in een karton??Ik denk erover om die kant ook eens op te gaan voor het betere knalspul en de 13sh potten.

Weet iemand ook maar IETS van de ( nieuwe ) skybox? of filmpjes of eigen ervaringen.
WIl hem volgendjaar kopen als vervaning van ander gedoe dat we altyd hebben.
dus plz reageer

Afgelopen zaterdag even langs geweest. Erg mooie zaak waar alles goed te zien is, er waren redelijk wat nederlanders in de winkel. Zelf zat ik in Peer dus heb geen last gehad van controles. Ik ben zondag avond weer weggegaan en dus geen problemen gehad. Leuk pakketjes met 5 grote potten gehaald en een 10.000 klappertje.

Jij heb dus De skybox gehaald? dan de nieuwe denk ik...
met bovenin een waaier?
PLZ.. vertelmij er wat over of ie zwaar is fso, ik wil hem volgend jaar voor vervanging van wat we altyd al hadden

Heeft er iemand ervaring met de spanish cracker 10st voor 6 euro en 3 pakjes voor 12 euro? Gaan deze harder als de lady crackers, en waar kan ik deze het beste mee vergelijken? Krijg geen duidelijk antwoord na zoeken, en op youtube krijg ik de bewuste spanish crackers niet gevonden. Ook vroeg ik me af waar de scorpio's zijn? Zie ze namelijk niet tussen de prijslijst staan, uitverkocht?

Ik had die spanish cracker ook gekocht, en ik zat me eraan te ergeren dat er geen filmpjes waren enzo, en toen kwam ik 2 filmpjes tegen met deze in de collectie, ze zeiden dat ze miss wel harder gingen als chooet bangers dus ik maak me er geen zorgen over.
enn nu staatn de scorpio's er wel bij toch?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan