Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Defqon 1 Australia 2010 - Headhunterz Finale - HD
By: DjRavine
Heerlijk die lasers met dat vuurwerk..
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig filmpje van Jack (Pyroworld)
Voor zover hij nog niet ergens anders al is geplaatst
Vaccalluzzo Horse Tail Special Willow 150mm

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat commentaar van die jongens achter de camera zegt genoeg. Wat een prachtige dingen zijn dat zeg!

Dat commentaar van die jongens achter de camera zegt genoeg. Wat een prachtige dingen zijn dat zeg!

Echt wel en als je zo het filmpje ziet en je speelt hem niet af lijkt het plaatjes in beeld net een vogelspin ( die heb ik namelijk vroeger gehad :D )

Maar het filmpje zelf is zeer zeker prachtig !

Dit soort materiaal is zeker een aparte vermelding waard!
Deze firma maakt nog steeds de mooiste watervalbommen.
Je haalt ze in een show direct er tussen uit.
Tijdens hun show in Villafranca voor het eerst verschoten in Intrecci-vorm!
Nog nooit vertoont.
Verder zijn ze ook nog verkrijgbaar als Stutata, maar dan in een 12" kogelbom.
Precieze benaming: Palla stutata coda di cavallo. 'Palla' geeft hier al aan dat het om een spherische shell gaat.
'Cavallo' staat voor paardestaart.

Laatst bewerkt:
Prachtig inderdaad! Zo ziet een echte Horsetail er inderdaad uit! Heb ze zelf een keer in Engeland mogen meemaken tijdens een Guy Fawkes show. Met de juiste muziek erbij: kippenvel! :cool:

Bedankt voor het delen, RedBaron. En bedankt voor het posten, Fred.

Cameo

hahaha bedankt voor het posten! Ja dit was een stukje vuurwerk wat wel zo mooi tot zijn recht kwam boven de Herrenhausengarten in Hannover dat ik dit apart op mijn Youtube kanaal gezet hebt.. zo ontzettend mooi vind ik ze!.. en dat is ook een klein beetje te horen geloof ik...hahaha :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan