Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Aanbieding Knalpijl OP=OP
HARDE KNALPIJLEN AANBIEDING NU 15 EURO

Sky_Blitz_4ad3097504fb8.jpg

Ja ik wilde vandaag ook even naar de pyroshop gaan, maar heb dit uiteindelijk niet gedaan omdat ik het gewoon niet fijn vind dat ze geen prijslijst verspreiden.
Ook is niet duidelijk wat er nou allemaal wel en niet te koop is.
Jammer, want met de producten is niks mis!

Waarom? Alles staat wel in de topics van pyrostar? En als je toch naar de winkel kon, kan je het toch vragen wat ze verkopen en hoeveel het kost?

Beetje raar om te zeggen: "Ze hebben geen prijslijst dus ik
ga niet naar ze toe.."

We zien het vanzelf wel wanneer de prijslijst word gepost..

Waarom? Alles staat wel in de topics van pyrostar? En als je toch naar de winkel kon, kan je het toch vragen wat ze verkopen en hoeveel het kost?

Beetje raar om te zeggen: "Ze hebben geen prijslijst dus ik
ga niet naar ze toe.."

We zien het vanzelf wel wanneer de prijslijst word gepost..

Prijzen in de topics zijn vaak gokken of richtprijzen.
De meeste mensen vinden het niet fijn om voor verrassingen te staan.

Want hoe snel zouden wij niet zeiken als we bij Zena aan zouden komen en we zien ineens dat de Messier met 2 euro is gestegen en andere producten ook 1 euro.

Het staat trouwens ook niet professioneel als je de hele tijd belooft dat je een prijslijst snel online zet maar ondertussen zien we nog niks.

De prijzen zijn gezecht door iemand van pyrostar zelf:wink: dus het zijn geen richtprijzen.

Zo snel doen ze geen prijsverhoging, en als ze dat doen zetten ze het wel in een topic. Er moet dan weer een nieuwe prijslijst worden gemaakt > weer wachten op een nieuwe prijslijst..

En tuurlijk als je zegt: "we maken een prijslijst" moet je hem ook maken, maar je moet ook even geduld hebben.. Je maakt het niet in 1 dag.

Precies, natuurlijk kan je even langsgaan maar het is toch fijner als je van te voren weet waar je aan toe bent. Het is toch wel een flink ritje voor de meeste.
Natuurlijk kan je bellen, wel vind ik het raar als de klant de winkel op moet gaan bellen voor standaardinformatie.
Ik snap ook dat ze het druk hebben daar, maar als bedrijf moet je je echt aan deadlines proberen te houden. Als dit niet gaat lukken moet je ze van te voren ruimer inplannen. De klant verwacht dat de prijslijst er na 2 weken is, omdat dit is aangegeven door een medewerker van de pyroshop. Mensen stellen zich in op die 2 weken, het is dan heel vervelend als er na 3 weken nog niks van te zien is.

Misschien ben ik dom hoor, maar je ziet toch niet aan een prijslijst of iets op vooraad is? Dus je moet eigenlijk wel mailen/bellen. Anders kom je alsnog voor niks, als er iets niet op vooraad is..

er zijn al 2 weken voorbij de beloofde datum
Zei je ook al in post 217..

Het gaat erom dat je dan tenminste een indicatie hebt.
Natuurlijk als je speciaal voor een product gaat moet je even bellen.
Maar als je helemaal geen prijzen weet, en er in de nieuwe producttopics staat eind augustus binnen. En in sommige oude producttopics; dit product is uit de handel, waarna er 1 dag later wordt gepost dat er nog wel wat aanwezig zijn.
Je hebt wel voor een deel gelijk, je kan nooit alles weten maar nu weten we bijna niks. En dat is wel heel weinig voor een professionele winkel met een goed assortiment.
Maar het lijkt me slim om er nu maar over op te houden, het is niet mijn intentie pyroshop af te kraken. Integendeel ik volg deze winkel al een tijdje en ik ben blij verrast met de ontwikkelingen dit jaar.

Er word hard gewerkt aan de prijslijst dit heeft iets langer geduurd dan verwacht omdat we nog op sommige prijzen zitten te wachten.Volgende week komt hij zeker online. en we willen gelijk een juiste versie brengen.

Pyropim

De prijslijst ziet er goed en overzichtelijk uit, ben wel benieuwd naar de uitwerkingen van de pyro 3 en 4. zijn deze beide al op voorraad?

Groetjes k0enn.

Mooie winkel met mooie stukken vuurwerk weer. Ik heb me weer wat leuke dingentjes mee gepakt van Pyrostar. Een zaak om in de gaten te houden want hier verkopen ze leuk spul voor de liefhebber. Zeker een aanrader als je in Baarle bent!

Onze aanbiedingen voor 18 en 19 September 2010

Bij aankoop van Pyro1 50 schots Titanium knalblok (€40,00), 16 schots pyro2 titanium knalblok GRATIS!

Bij aankoop van 1x El Gordo, 1x Flashing Cobra en 1x Mini Supero's (€16,25) een doosje Supervlinders (12 stuks) GRATIS!

Bij aankoop van 1x Thumping thunder silver edition en 1 blister van 100x Thunder Salute (€25,00) 3x Flashing Thunder(60stuks) GRATIS!

Bij aankoop van 1x Traca, 1x Galactico, 1x Mini Supero en 1x Bombero (€ 40,00) 1 doosje Supero's GRATIS

SPECIALE AANBIEDING:
ALLEEN DIT WEEKEND MULTI FINALE
CELEBRATION CRACKER MET 7 EINDBOMMEN
€ 95,00 normaal
ALLEEN DIT WEEKEND € 80,00

EXTRA AANBIEDING!
Bij aankoop vanaf 25 euro aan knalvuurwerk gratis Thunder Salute
BIj aankoop vanaf 50 euro aan knalvuurwerk gratis Supervlinder

Back
Bovenaan