Spanje: shows

als ik het zo bekijk heb ik geluk met mijn vakantie ik ben van 02-08-2010t/m16-08-2010 in altea en als het goed is is daar elk jaar een vette show!!! Altea, Castell De L'Olla als ik het goed heb op 08-08-2010 heb er in elk geval super veel zin aan

Altea, Castell De L'Olla is op 07-08-2010 om 12 uur ik ga het proberen te filmen en online zetten heb er veel zin aan word bijna elke dag met een dikke knal wakker gemaakt iets mooiers is er toch niet:wink:

hee ik heb geprobeert om de film online te krijgen maar de internet verbinding is hier in spanje te traag dus ga dit naar mijn vakantie doen heb ook nog een heleboel foto's van de dag er voor maar ik was net te laat ze waren al klaar het het opbouwen dat was even wat minder maar heb nog wel een leuke site waar ook wat dingen op staan van voor gaande jaren http://www.castelldelolla.com

24njzwx.jpg

dit is in la olla de avond voor de show heb ik een paar leuke foto kunnen maken
2hhn5t3.jpg
2nld9nc.jpg

en dit is het schiet bedrijf
atly06.jpg

en hier de pontons het water in
30krjv8.jpg

2zi0nxc.jpg

el2x7d.jpg

2pq8b9y.jpg

2lng0h2.jpg

2wntnv6.jpg

2vnqmvd.jpg

de film van de show volgt nog

Laatst bewerkt:
1) ga naar www.tinypic.com
2) klik op 'bestand kiezen' en klik je foto aan
3) klik op de groene knop 'nu uploaden!'
4) aanwijzingen op scherm volgen...even wachten...
5) Als er staat dat de afbeelding is geüpload, kopieer de code voor message boards and forums beginnend met

dit is in la nucia een klein dorpje 15 kilometer van benidorm ik zat even op internet te neuzen wat er bij ons in de buurt allemaal te doen was en kwam ik perongeluk op een site terecht en daar stond tot mijn verbazing dat er een feest was op 14-08-2010 en begong om 1uur met een mascleta dat was een avond ervoor gelukkig!!
de de volgende dag ben ik in de auto gesprongen en naar la nucia heen gereden en het klopte op een klein pleintje voor de kerk waren ze bezig met de opbouw van een kleine mascleta
jq1403.jpg

rwus83.jpg

30ksnf8.jpg

2a7u7on.jpg

2ba4j4.jpg

j63i95.jpg

30mvhp2.jpg

was echt super gaaf film volg hier ook van was voor mij de eerste keer was niet zo´n hele grote zo als je in valencia fallas maar ontzettend gaaf

Laatst bewerkt:
dit is een show in la nucia ook erg van genoten was niet zo groot als la olla maar wel een vette show!!!met een super lekkere finale!!!!!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan